- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فعالیت حلقه‌های صالحین گامی موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی

فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: فعالیت حلقه‌های صالحین گامی موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

خبرگزاری فارس: فعالیت حلقه‌های صالحین گامی موثر در مقابله با تهاجمات فرهنگی

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد رئیسی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهای ارزشمندی است که از بطن مردم برخواسته و همواره برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌ها و اهدافی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر پیش رو گرفته فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این زمینه خوب عمل کرده است.

رئیسی حلقه‌های شجره طیبه صالحین را از دستاوردهای مهم سپاه و بسیج در زمینه فعالیت‌های فرهنگی دانست و اذعان داشت: حلقه‌های شجره طیبه صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه بصیرت بخشی به جوانان بسیجی و آشنایی ایشان با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمنان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

امام جمعه شهرستان جم در این نشست عنوان کرد: ویژگی اصلی سپاه مردمی بودن آن است و همواره در تمامی مراحل به رفع نیازهای مردم در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف کوشیده و موفقیت‌های مهم و ارزشمندی در این راستا به دست آورده است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی ابراز داشت: هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و پاسداران در این راه بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی در رابطه با اهمیت اطلاع‌رسانی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته به مردم عنوان کرد: باید برنامه‌های اجرا شده توسط سپاه انقلاب اسلامی و بسیج به اطلاع مردم رسانده شود تا بدانند که فعالیت‌های سپاه جهت پیشرفت جامعه و انقلاب است.

گنجی بیان داشت: امروز حضور در بسیج افتخاری است که در اختیار جوانان ایران اسلامی است و ایشان باید از این بابت به خود ببالند.