- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

توزیع کتب شهید مطهری در حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان جم

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم از توزیع کتب شهید مطهری در حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان جم به منظور آشنایی با افکار شهید مطهری خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع کتب شهید مطهری در حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام یوسف مدیری پیش از ظهر امروز در نشست با بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و در این نهاد مقدس نسل سومی‌های انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا می‌شوند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: جوانان یکی از عمده‌ترین اقشار بسیج را شامل می‌شوند و توجه به جوانان از مسائل مهمی است که فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

مدیری با اشاره به فعالیت‌های گسترده فرهنگی بسیج در شهرستان جم بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت بسیج را شامل می‌شود و در شهرستان جم شاهد فعالیت‌های فراوان فرهنگی بسیج بوده‌ایم.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: اعزام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان جم به اردوی تربیتی مشهد یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی است که در تابستان جاری در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۴ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان جم به این اردوی تربیتی اعزام می‌شوند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم اذعان داشت: این اردو از چهارم تا دوازدهم تیرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

مدیری عنوان کرد: شجره طیبه صالحین همچون درختی تنومند، دارای شاخه‌های پربار و متعددی است که شامل ثمرات مفید تربیتی، فرهنگی ، قرآنی و غیره است و همه افراد جامعه خصوصا جوانان از آن بهره می‌برند.

وی در ارتباط با مزایای طرح شجره طیبه صالحین ابراز داشت: هرکس از میوه های این شجره استفاده کند از نظر روحی و فکری افرادی سالم و تاثیرگذار در جامعه خواهد بود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان جم عنوان کرد: ۲۴ جلد از کتب استاد شهید مرتضی مطهری به منظور استفاده از آنها در کلاس‌های طرح صالحین خریداری و میان سرگروه‌های حلقه‌های صالحین توزیع شده است.