- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشاوره‌ جوانان اهمیت دهند

فرماندار کنگان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور رشد و توسعه شهرستان کنگان مشاوره‌ جوانان اهمیت دهند.

خبرگزاری فارس: مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشاوره‌ جوانان اهمیت دهند

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس در نخستین نشست شورای اداری جوان شهرستان کنگان اظهار داشت: جوانان نقش ویژه‌ای در پیشرفت و توسعه میهن اسلامی دارند و تمامی مدیران و مسئولان اجرایی در راس برنامه‌های خویش باید به این نقش توجه داشته باشند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از پیشرفت‌های علمی و صنعتی که در سال‌های اخیر در ایران اسلامی شاهد آن بوده‌ایم به واسطه همین جوانان عزیز رقم خورده و با حمایت از نسل جوان می‌توانیم حرکت ایران اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت را تسریع بخشیم.

یزدان‌شناس دفاع مقدس را عرصه و مظهر اصلی تربیت مدیران جوان دانست و گفت: دوران دفاع مقدس مظهر تربیت مدیران جوان بود و امروز نیز در جوانان افسران جنگ نرم، جنگ سایبری و تهاجمات فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی عنوان کرد: امروز به برکت روح اعتماد به نفس و خودباوری، جوانان ایران اسلامی در بحث انرژی صلح آمیز هسته‌ای، فرستادن ماهواره‌های متعدد به فضا و کشف جدید‌ترین داروهای پزشکی در دنیا  سرآمد و پیشگام جهانیان هستند.

فرماندار کنگان نقش جوانان در اداره کشور را نقشی بی‌نظیر دانست و ابراز داشت: امروز اگر بخواهیم اداراتی پویا و بانشاط در کشور داشته‌ باشیم، باید به نقش حساس و غیر قابل انکار جوانان در اداره کشور توجه کنیم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: تمامی مدیران اجرایی موظفند زمینه را برای ظهور خلاقیت و استعداد جوانان فراهم کنند و از ایشان می‌خواهیم در مجموعه‌های تحت امر خود زمینه فعالیت جوانان را هموارتر سازند.

رییس شورای اداری جوانان شهرستان کنگان در این نشست اذعان داشت: هدف از راه اندازی شورای جوانان استفاده از نقطه نظرات و ابتکارات و راهکارهای جوانان برای کمک به مدیران و مسئولان است و ایشان باید روحیه تعامل و همکاری را در جوانان تقویت کنند.

حسین قاسمی یادآور شد: بیش از ۵۰ جوان نخبه شاغل در ادارات در قالب هشت کمیته مختلف برنامه‌ها، مشکلات و طرح های خود را به شورای اداری ارایه  خواهند داد.

وی اضافه کرد: اصلاح وضع موجود در مسیر کمک به دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان در ابعاد مختلف از مهم‌ترین اهداف شورای اداری جوانان است.