- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نصب ۱۲۵ پایه روشنایی در محور برازجان – بوشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از نصب ۱۲۵ پایه فلزی روشنایی در محور برازجان – بوشهر که یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی شهرستان دشتستان است، خبر داد.

خبرگزاری فارس: نصب 125 پایه روشنایی در محور برازجان - بوشهر

به گزارش”عسلویه نیوز” محمدرضا زیارتی در نشست با مسئولان راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار داشت: راه‌ها از شریان‌های حیاتی پیشرفت و توسعه هستند و توجه به توسعه و پیشرفت راه‌ها امری مهم و ضروری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه راه‌ها و ترمیم و رفع مشکلات و نیازهای راه‌های شهرستان دشتستان و رسیدگی و رفع کامل نیازها در راه‌های شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان به آن توجه دارد.

زیارتی ابراز داشت: سرعت‌بخشی به انجام کارها و دقت و نظم در انجام کارها از اصول مهمی است که در اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان نهادینه شده و تمامی پرسنل و کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان به آن توجه دارند.

وی با اشاره به آنکه فعالیت‌های مهم و ارزشمندی در ماه‌های گذشته در سطح شهرستان دشتستان صورت پذیرفته،اضافه کرد: در ماه‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های راه شهرستان دشتستان صورت پذیرفته و مدیران ارشد شهرستان دشتستان همکاری گسترده‌ای در این راستا داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد شبکه‌های روشنایی در راه‌ها و شریان‌های ارتباطی شهرستان دشتستان از مهم‌ترین مسائل و اقداماتی است که در سطح این شهرستان شاهد آن بوده‌ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در ارتباط با وضعیت روشنایی محور برازجان – بوشهر عنوان کرد: محور برازجان – بوشهر یکی از پرترددترین محورهای شهرستان دشتستان است و عملیات ایجاد شبکه روشنایی در این مسیر تا کنون بالغ بر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زیارتی هدف از ایجاد شبکه روشنایی در این مسیر را افزایش امنیت دانست و افزود: نصب ۱۲۵ پایه فلزی روشنایی در این طرح در دستور کار است که اکنون ۷۰درصد آن انجام شده است.