- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تبدیل چشمه “بی‌بی‌حبش” کنگان به تفریحگاه عمومی

شهردار کنگان از تبدیل چشمه “بی‌بی‌حبش” کنگان به تفریحگاه عمومی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تبدیل چشمه "بی‌بی‌حبش" کنگان به تفریحگاه عمومی

به گزارش” عسلویه نیوز” عبدالله حسینی کنگانی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی در شهر کنگان ایجاد تفریحگاه‌های عمومی است و مسئولان شهرستان باید به این مساله توجه کنند.

شهردار بندر کنگان با اشاره به اقدامات شهرداری کنگان برای رفع این مشکل خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط و تفریحگاه‌های شهر کنگان به منظور سامان‌دهی و توسعه آنها از اقداماتی است که توسط شهرداری کنگان صورت پذیرفته و در صورت تامین اعتبارات توسعه این تفریحگاه‌ها را شاهد خواهیم بود.

حسینی کنگانی بیان داشت: چشمه بی‌بی‌حبش کنگان با ده‌ها سال قدمت در دل کوهای کنگان مکانی بسیار مستعد برای ایجاد منطقه گردشگری است و از مسئولان شهرستان کنگان می‌خواهیم با تامین اعتبارات شهرداری کنگان را در تبدیل این مکان به تفریحگاه عمومی یاری کنند.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: با یک گروه مشاور مذاکره و این گروه در نیمه اول ماه جاری کار مطالعاتی ایجاد منطقه گردشگری کوهستانی در کنار چشمه را آغاز و امید می‌رود با حمایت مسئولین و شرکت‌ها بویژه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مکانی زیبا و مهیج برای تفریح مردم شهر کنگان فراهم شود.

رییس شورای اسلامی شهر کنگان در این نشست ابراز داشت: ایجاد مکان‌های تفریحی و با نشاط از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان است و همواره رایزنی‌ها و پیگیری‌های گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

اکبر پاریابی گفت: برای تحقق این مهم، حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولین و نیز شرکت‌های مستقر در منطقه امری لازم و ضروری است.