- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خلعتبری: در جدایی من از الغرافه متسو مقصر نبود

من از دو، سه تیم اماراتی پیشنهاد دارم و اگر شرایط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولی مطمئنا پیشنهاد تیم‌های ایرانی را هم بررسی می‌کنم.


سایت گل – محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته باشگاه الوصل امارات هنوز برای سال آینده تصمیم خاصی نگرفته و این در حالی است که شایعات زیادی در دو، سه هفته اخیر در مورد حضور او در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شد.

خلعتبری در گفت‌وگو با سایت گل ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده می‌گوید:«‌من به مسافرت رفته بودم و تازه به امارات آمدم. اول باید وضعیتم در باشگاه الوصل مشخص شود تا بعدا تصمیم بگیرم. مدیران باشگاه الوصل تغییر کرده‌اند و حالا باید در مورد فصل آینده با آنها صحبت کنم.»

خلعتبری در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود سال بعد به ایران بیایی تاکید می‌کند:«‌ من همیشه گفته‌ام که اولویت اولم ماندن در امارات است و می‌توانید مصاحبه‌های قبلی‌ام بخوانید. من از دو، سه تیم اماراتی پیشنهاد دارم و اگر شرایط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولی مطمئنا پیشنهاد تیم‌های ایرانی را هم بررسی می‌کنم. بازی کردن در ایران خوبی‌های خاص خودش را دارد ولی باید شرایط مورد نظر هم فراهم شود.»

می‌گویند اگر برونو متسو سرمربی پرسپولیس شود، خلعتبری به این تیم نمی‌آید. او در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف با متسو دلیل جدایی تو از الغرافه قطر بود می‌گوید:«من با متسو مشکل خاصی ندارم و جدایی من تقصیر او نبود. در الغرافه اتفاقاتی افتاد که بیشتر به مسوولان این باشگاه و فشارهای آنها مربوط می‌شد ولی باید بگویم که من از کار کردن با متسو خاطرات خوبی ندارم. او رفتارهای خاص خودش را دارد و کار کردن با این مربی سخت است ولی راستش را بخواهید هنوز تصمیم نگرفتم که اگر این متسو در پرسپولیس باشد به این تیم بیایم یا خیر.»

در دو، سه روز اخیر شایعات زیادی در مورد مذاکره جدی استقلال با خلعتبری مطرح شده ولی خودش دراین خصوص می‌گوید:«‌هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته ولی معمولا این شایعات در فوتبال ایران وجود دارد. اگر تماسی گرفته می‌شد خیلی راحت می‌گفتم.»