- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

غرق شدن ۳ عضو یک خانواده در دریای گهرباران

معاون فرماندار میاندرود از غرق شدن سه عضو یک خانواده در دریای گهرباران خبر داد و گفت: جسد پسر ۱۲ ساله‌ غرق شده در سواحل این شهرستان پس از سه روز کشف شد.

خبرگزاری فارس: غرق شدن 3 عضو یک خانواده در دریای گهرباران

محمد اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود درباره آخرین وضعیت غریق دو روز گذشته در سواحل میاندرود اظهار داشت: یک زن ۳۵ ساله و دو فرزند ۶ و ۱۲ ساله‌اش در منطقه‌ای خارج از طرح سالم‌سازی دریا در سواحل این شهرستان غرق شده بودند.

معاون فرماندار میاندرود با بیان اینکه جسد دو نفر از این غریق در همان روز تحویل خانواده‌های آنان شده بود، ابراز داشت: سومین جسد غرق شده از این خانواده امروز به خانواده‌های آنها تحویل شد.

این مسئول در این مورد ادامه داد: آنان از اهالی بهشهر و به عنوان میهمان در این شهرستان بودند که براثر بی‌احتیاطی سه نفر ازآنان جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: این خانواده روز جمعه هنگام شنا در منطقه ممنوعه شنا گهرباران در ۱۵۰ متری محدوده طرح دریا غرق شدند که جسد پسر شش ساله و مادر همان روز به ساحل آورده شد، اما جسد پسر ۱۲ ساله صبح امروز از آب دریای خزر گرفته شد.

اسفندیاری با اشاره به وجود چهار طرح سالم‌سازی دریا در سواحل شهرستان میاندرود و ایجاد امکانات رفاهی برای استفاده خانواده‌ها و عموم مردم از مراجعه کنندگان به سواحل خواست با رعایت  و موازین ایمنی از طرح‌های مشخص شده که ناجیان غریق وجود دارند، استفاده کنند.