- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگیری سارق ۷۰ ساله در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری سارق ۷۰ ساله سابقه‌دار در شهرستان ملکان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارق 70 ساله در ملکان

مجید زیودار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملکان در تشریح این خبر اعلام کرد: عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت‌زنی در سطح شهر به شخصی به هویت “ه.م” اهل میاندوآب مظنون شده و نامبرده را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی بدنی از وی تعدادی کلید و آچار کشف شد که برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت اما وی در تحقیقات اولیه منکر هر نوع جرمی شد.

زیودار افزود: در نهایت عوامل پلیس با جمع‌آوری اطلاعات و استخراج سوابق کیفری نامبرده، وی را وادار به بیان حقیقت کردند که متهم لب به سخن گشوده و به تعداد هفت فقره سرقت از منازل و خانه‌باغ‌ها اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: این سارق ۷۰ ساله در ادامه اعترافات اعلام داشت که یک فقره سلاح کمری از شخصی به هویت “س.ج” اهل ملکان خریداری کرده و به مبلغ یک میلیون ریال در شهرستان میاندوآب به فروش رسانده است که چگونگی موضوع از طریق پلیس اطلاعات تحت بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در ادامه افزود: نامبرده در ادامه اعترافات خود اعلام داشت که اقلام مسروقه را در شهرستان میاندوآب به ضایعات‌فروشی و به راننده یک دستگاه پیکان وانت فروخته و الکتروموتورها را در شهرستان بوکان به شخصی به هویت “}ک-م” برای فروش تحویل داده است.

وی گفت: مراتب اعترافی پیگیری شده و کلیه اموال مسروقه به مالباختگان عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در زمینه برخورد پلیس با سارقان تصریح کرد: عوامل پلیس با آمادگی کامل تمام تحرکات برهم‌زنندگان امنیت جامعه را رصد کرده و اجازه نمی‌دهد تا احدی موجب سلب آسایش مردم شود.

وی افزود: مردم می‌توانند کوچک‌ترین عوامل مشکوک را در محله یا منطقه خود در تمام طول شبانه‌‌روز به نیروها گزارش دهند.