- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

قدرت مقابله به مثل سپاه مهم‌ترین دلیل دشمنی استکبار است

فرماندار دشتستان گفت: قدرت مقابله به مثل سپاه مهم‌ترین دلیل دشمنی استکبار است.

خبرگزاری فارس: قدرت مقابله به مثل سپاه مهم‌ترین دلیل دشمنی استکبار است

به گزارش “عسلویه نیوز” از دشتستان غلامحسین خسروی در مراسم جشن روز پاسدار در دشتستان اظهار داشت: ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار معرفی شده و پاسداران عزیز باید همواره این امام عظیم‌الشأن را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: هنگام شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مردانی به رهبری امام خمینی (ره) علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند که همین افراد در سال ۵۷ به دستور امام خمینی (ره) مجموعه‌ای به نام سپاه پاسداران را سازماندهی کردند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است و ویژگی مهم و قدرت حقیقی سپاه نیروهای مؤمن و با ایمانش است.

خسروی تصریح کرد: سپاه پاسداران هیچگاه بازیچه دست فرقه‌ها و گروه‌ها نبوده و تنها با گوش به فرمان ولایت از کشور و دستاوردهای انقلاب دفاع کرده است.

وی اضافه کرد: اکنون نیز سپاه پاسداران در جنگ سایبری و فرهنگی با امکانات روز دنیا در مقابل تهاجم خاموش و نرم دشمن ایستاده و برای خنثی کردن آن از پا نخواهد نشست.

فرماندار دشتستان بیان کرد: علت دشمنی ویژه استکبار با سپاه هم همین هوشیاری و قدرت مقابله به مثل است.

فرمانده سپاه دشتستان نیز اظهار داشت: میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده و بدون تردید تداوم راه این امام بزرگوار باید سرلوحه پاسداران قرار گیرد.

احمد عالی گفت: سوم شعبان روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی و روز تولد بزرگ پاسداری است که با خون خود و فرزندان و یارانش، اسلام و مکتب را زنده کرد؛ مکتبی که نزدیک بود با کجروی‌های تفاله جاهلیت و برنامه‌های حساب شده همراه با شعارهای کفرآمیز، کمرنگ شود.

در این آیین برنامه‌های متنوعی شامل مولودی‌خوانی و قرائت مقاله برگزار شد.