- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کوهستان‌های اطراف برازجان به تفریح‌گاه‌های عمومی تبدیل می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: کوهستان‌های اطراف برازجان به تفریح‌گاه‌های عمومی تبدیل می‌شوند و این امر در ترغیب مردم به ورزش موثر است.

خبرگزاری فارس: کوهستان‌های اطراف برازجان به تفریح‌گاه‌های عمومی تبدیل می‌شوند

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس دهقان بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران اجرایی برازجان اظهار داشت: جلب رضایت مردم یکی از سنگین‌ترین وظایف مسئولان است و از مسائل مهم و دغدغه‌های مشترکی است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی به آن توجه دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان خاطرنشان کرد: استفاده مناسب از فضای طبیعی و محیط زیست و پتانسیل‌های هر منطقه از اهم مسائلی است که مدیران اجرایی خصوصا در حوزه شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند و در مسیر تحقق این امر گام بردارند.

دهقان با تاکید بر آنکه شهر برازجان از نظر محیط زیست یکی از نقاط مهم استان بوشهر است، اذعان داشت: توجه به این ویژگی و پروراندن این پتانسیل به منظور رشد و توسعه شهر برازجان از مسائلی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان به آن توجهی خاص دارند.

وی اضافه کرد: یکی از ارزشمندترین پتانسیل‌های طبیعی و جاذبه‌های زیست محیطی که شهر برازجان در اختیار دارد وجود کوهستان‌های فراوان در اطراف این شهر است که مسئولان با برنامه‌ریزی مدون و راهبردی می‌توانند این عامل را در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری برازجان به کار گیرند.

این مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای انسانی در جوامع تفریح و سرگرمی است و تفرجگاه‌ها در این زمینه اثرگذاری فراوانی دارند و استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهر برازجان برای رفاه حال شهروندان و توسعه مراکز تفریحی و ورزشی در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان عنوان کرد: کوهستان‌های شرق برازجان که فضایی بسیار مناسب برای تفریح و ورزش مردم است باید ساماندهی شود و امکانات تفریحی و رفاهی در این مکان در نظر گرفته شود.

دهقان بیان داشت: استفاده از استعداد کوهستان در کنار ورزش‌های مفرح پیاده‌روی و کوه‌نوردی می‌تواند زمینه توسعه جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر برازجان را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: احداث پارک و فضاسازی در این نقطه از شهر توسط شورا و شهرداری در دست پیگیری است و به عنوان یک طرح پیشنهادی برای تامین اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز مطرح شده است.

دهقان در همین راستا ابراز داشت: استفاده از دیگر ظرفیت‌های شهر همچون کوهستان می‌تواند، باعث تمرکز زدایی از نقاط تفریحی ورودی شهر مانند میدان گنجی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان افزود: ساماندهی و استفاده از فضای بسیار خوب کوهستان باعث توسعه ورزش‌های کوهستانی و ایجاد رغبت خانواده‌ها برای پرداختن به این ورزش‌ها است.