- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سپاه آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان است

فرمانده سپاه دشتستان گفت: سپاه پاسداران آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان پنهانی و آشکار است.

خبرگزاری فارس: سپاه آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان است

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد عالی در جمع پاسداران شهرستان دشتستان اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و از ابتدای انقلاب شاهد تاثیرگذاری این نهاد در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: پاسداران با خلوص نیت و با جان و دل برای حفظ ارزش‌ها تلاش می‌کنند و همواره شاهد استواری و صلابت پاسداران هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: امروز سپاه پاسداران آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان پنهانی و آشکار است.

عالی با اشاره به حضور همیشگی سپاه در عرصه تصریح کرد: با پایداری سپاه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز تأثیر فرامنطقه‌ای و جهانی پیدا کرده است.

وی با اشاره به جایگاه سپاه گفت: چه زیبا و شایسته معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) روز مبارک سوم شعبان را که روز طلیعه پاسداری از مکتب مترقی اسلام است روز پاسدار نامید و چه زیبا در بیانی گهربار و تاریخی فرمود “ای کاش من هم یک پاسدار بودم”.

فرمانده سپاه دشتستان بیان کرد: این سرو قامتان تاریخ با اقتدا به سرور و سالار شهیدان از ابتدا در پاسداری از حریم نظام اسلامی و ولایت کمر همت بسته‌اند و در این مسیر جان پاکشان را بر طبق اخلاص گذاشتند.

عالی افزود: پاسداران عزیز در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی همچون مبارزه با لیبرال‌ها، عناصر ضد انقلاب، منافقین و هشت سال دفاع مقدس و سنگر سازندگی حماسه‌ها خلق کرده‌اند.

وی اذعان داشت: امروز نیز پاسداران در جبهه دفاع از مرزهای ولایت و نظام اسلامی در مقابل جنگ‌افروزان عرصه جنگ نرم و در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی چشم بیدار انقلاب هستند.

عالی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی زنده و تحول‌گرا و متعهد، متخصص و دارای فناوری و تجهیزات روز و آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان پنهانی و آشکار است.

وی یادآور شد: بسیج و سپاه همواره در خط ولایت حرکت می‌کند و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد اقتدار و عزت‌مندی بیشتر نظام خواهیم بود.