تدوین مجموعه فرهنگی هنری متناسب با وضعیت اجتماعی و فرهنگی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 25 ژوئن 2014 | ساعت 14:23 | کد خبر: 31576 | sv92 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین مجموعه فرهنگی هنری متناسب با وضعیت اجتماعی و فرهنگی عسلویه خبر داد.حمیده ماحوزی

به گزارش ” عسلویه نیوز” حمیده ماحوزی صبح امروز در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق منویات رهبری اهتمام ورزیم.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری اهتمام زیادی دارد و امسال برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تبریک انتصاب مهندس یوسفی به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه بر لزوم تعامل دوجانبه تاکید کرد.

ماحوزی همچنین به بیان حساسیت‌های فرهنگی در منطقه صنعتی عسلویه پرداخت و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن توانمندی لازم در حوزه رسانه‌ها، آگهی و تبلیغات، هنرهای نمایشی، موسسات قرآنی، هنرهای تجسمی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، چاپ و نشر و … آمادگی پاسخ دادن به دغدغه‌های فرهنگی منطقه صنعتی عسلویه را دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: متولی اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری، ارشاد اسلامی است بنابراین با تفاهم و تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی در پرتو تدبیر و امید می‌توان زمینه شکوفایی اقتصاد و فرهنگ را فراهم کرد.

ماحوزی از تدوین مجموعه فرهنگی هنری متناسب با وضعیت اجتماعی و فرهنگی عسلویه خبر داد و اظهار داشت: یک مجموعه برنامه فرهنگی و هنری، متناسب با وضعیت اجتماعی و فرهنگی منطقه صنعتی عسلویه و جمعیت جوان شاغل در شرکت‌ها و تاسیسات صنعتی این منطقه تدوین خواهد شد.

وی گفت: از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای اعتلای سطح فرهنگی منطقه عسلویه استفاده می‌کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ