حمایت منطقه ویژه پارس از فعالیت‌های فرهنگی در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 25 ژوئن 2014 | ساعت 14:30 | کد خبر: 31579 | sv79 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از حمایت منطقه ویژه پارس از فعالیت‌های فرهنگی در استان بوشهر خبر داد.
کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت به شمار می‌رود و برای توسعه و پیشرفت این منطقه اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: تلاش برای رشد و توسعه این منطقه از اولویت‌های مدیران و کارکنان است و امیدواریم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر، توجه به موضوع فرهنگ را یکی از ماموریت‌های منطقه ویژه برشمرد.

یوسفی تصریح کرد: فراتر از ماموریت و وظیفه، اهمیت و جایگاه شعار سال یعنی اقتصاد و فرهنگ، ضرورت توجه بیشتر به این موضوع را برای ما ایجاد می‌کند.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: بدون تردید در همه حوزه‌ها و از جمله حوزه فرهنگ، اگر کار روی یک روال، نظم و برنامه نباشد، خود به یک ضد فرهنگ تبدیل می‌شود و اگر کار و برنامه تعریف نداشته باشد منجر به کارهای پراکنده و جسته گریخته می‌شود. یوسفی افزود: برای ما اهمیت دارد که به جای کارهای پراکنده کار را به متولی اصلی آن بسپاریم، چرا که کار بر اساس برنامه دارای کیفیت بهتر و قابلیت ارزیابی و سنجش مطلوبتر است.

این مسئول اضافه کرد: دغدغه ما این است که کارها قشری، گروهی و دسته‌ای نباشد بلکه تا حد امکان عام‌المنفعه، ماندگار و موثر باشد تا سود آن بیشتر به مردم برسد.

یوسفی بیان کرد: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دستور کار این سازمان قرار دارد و تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ