- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شرکت های مستقر در منطقه هیچگونه حمایتی از خانواده ورزش انجام نمی دهند

“عسلویه نیوز”همت نظاماتی رئیس اداره ورزشی وجوانان بخش عسلویه  راه اندازی فضای ورزشی وتوجه به همه رشته ها وبرگزاری کلاسهای آموزشی به افراد زیر ۱۲سال از مهمترین برنامه های این اداره برشمرد. [1]

همت نظاماتی رئیس اداره ورزش وجوانان بخش عسلویه در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” از سوابق کاری خود وهمچنین به مشکلات ورزشی موجود در منطقه پرداخت و بیان داشت: بنده کارشناس تربیت بدنی وعلوم ورزشی سه سال بعنوان مسئول اداره ورزش وجوانان بخش شبانکاره (تربیت بدنی سابق) بودم وحدود ۲۰ ماه است که بعنوان مسئول اداره ورزش وجوانان منطقه عسلویه می باشم از ایتدای حضورم در این منطقه مشکلات فراوانی در بخش سخت افزاری ونرم افزاری داشتیم بخصوص در بخش سخت افزاری که مشکل عمده ما کمبود فضای های ورزشی در این منطقه بود که شرایط را برای راه اندازی رشته های مختلف ورزشی غیرممکن میکرد و اولویت  کاری خود را برای توسعه فضای ورزشی منطقه گذاشتیم که به لطف خداوند و توجه بخشدار محترم و حمایتهای منطقه ویژه و سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری این مشکلات کم کم در حال مرتفع شدن هستند.

همت نظاماتی به برگزاری جلسات شواری ورزش بخش عسلویه و دیدگاه مسئولین نسبت به ورزش اشاره و خاطر نشان کرد: جلسات شورای ورزش هر دو ماه یکبار برگزار می گردد واین جلسات تقریباً خروجی های خوبی داشته است و امیدواریم این جلسات تداوم داشته باشد البته دیدگاه مسئولین نسبت به ورزش در منطقه مثبت است ولی متاسفانه شرکت های مستقر در منطقه فقط به ورزش کارکنان خود توجه دارند و هیچگونه حمایتی از هیئت ها و تیم های ورزشی صورت نمی دهند.

 وی افزود: البته در این میان حمایتهای امور ورزش منطقه ویژه و پتروشیمی جم را نباید نادیده گرفت که همکاری تنگاتنگی با این اداره داشتند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان بخش عسلویه در ادامه به متوقف شدن عملیات نصب چمن استادیوم های ورزشی عسلویه و نخل تقی اشاره و اظهار داشت: بدلیل مشکل بوجود آمده در بحث زیر سازی زمین های ورزشی عسلویه و نخل تقی عملیات نصب چمن آنها برای مدتی متوقف شد که با پیگیری های صورت گرفته نماینده شرکت آسیا چمن بعنوان برنده مناقصه بهمراه نصاب های آن شرکت و همچنین پیمانکار زیرسازی زمین چمن ( آسفالت زیر چمن ) جهت رفع نواقصات زیرسازی در روز دوشنبه هفته جاری وارد عسلویه خواهند شد و پروژه مذکور تا پایان کار فعال خواهند بود و به زودی هر دو زمین چمن شهر عسلویه و نخل تقی به بهره برداری خواهد رسید.

 نظاماتی با اشاره به همکاری و تعامل شورای اسلامی و شهرداری عسلویه با اداره ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از زمان حضور اینجانب در راس اداره انصافاً همکاری بسیار خوب و ارزشمندی از سوی اعضاء شورای اسلامی و همچنین شهردار عسلویه را شاهد بودیم که امیدوارم حمایت های آنها در راستای توسعه ورزش منطقه همواره ادامه داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان عسلویه ضمن تشریح برنامه های خود در جهت ارتقاء سطح ورزش منطقه خاطرنشان ساخت: با راه اندازی فضاهای ورزشی لازم توجه به همه رشته های ورزشی را از پایه آغاز خواهیم نمود همانند ووشو و جودو که سالهای قبل با حمایت های امور ورزش سازمان منطقه ویژه  شروع کردیم و در سالجاری نیز رشته شنا به آنها افزوده شده است که با برگزاری کلاسهای آموزشی به افراد زیر ۱۲ سال استعدادها را شناسایی و در ادامه بصورت حرفه ای با آنها استارت کار را آغاز خواهیم نمود.

همت نظاماتی در ادامه افزود: خداوند را شاکرم اینجا همه ورزشکاران و مسئولین از هیچ کمکی برای خوانواده ورزش دریغ نمی کنند در واقع مسئولین خود را از ورزشکاران می دانند.

وی ارشادات هاشمی نژاد امام جمعه بخش عسلویه ، پیگیری ها و تلاش های نادری بخشدار ویژه عسلویه ، حمایت ها و همکاری های شورای اسلامی و شهرداری عسلویه ، یزدان شناس فرماندار شهرستان کنگان ، جمشیدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و مهندس نصوری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه را نوید بخش روزهای خوبی برای ورزش منطقه عسلویه دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش عسلویه در پایان گفتگوی خود با خبرنگار عسلویه نیوز خاطرنشان کرد: آرزو می کنم شرکت های پتروشیمی های مستقر در منطقه یک روز تیم ها و هیئت های ورزشی منطقه را تحت حمایت مالی خود قرار دهند تا شاهد درخشش ورزش منطقه در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.