- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سالن ورزشی خلیج‌فارس در بخش عسلویه افتتاح شد

“عسلویه نیوز” صبح امروز در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران ارشد استان بوشهر، سالن ورزشی خلیج‌فارس در عسلویه افتتاح شد.

[1]

به گزارش “عسلویه نیوز” صبح امروز در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران ارشد استان بوشهر، سالن ورزشی خلیج فارس در روستای زبار عسلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار کنگان در این آیین اظهار داشت: دولت نهم و دهم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه‌ای دارد و روز به روز شاهد رشد و بهبود اماکن ورزشی هستیم.

تیمور یزدان‌شناس افزود: رسیدگی به مناطق محروم و رفع فقر و محرومیت از چهره روستاها از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی یادآور شد: در بخش عسلویه و روستاهای همجوار کارهای خوبی در حوزه ورزش و تربیت بدنی صورت گرفته و مردم و ساکنان این مناطق از اقدامات رضایت دارند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: چند طرح مهم و زیربنایی جدید نیز در حوزه ورزشی در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها، گامی در مسیر تقویت ورزشکاران عزیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز اظهار داشت: این سالن با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال و طی ۱۲ ماه به بهره‌برداری رسیده است.

رضا جمشیدی افزود: مساحت این سالن یک هزار و هشت متر مربع است که انتظار داریم جوانان روستا و روستاهای اطراف از این سالن بهره لازم را ببرند.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم بیشترین طرح‌های ورزشی در سطح استان اجرایی شده و وزیر پرکار و دلسوز توجه خاصی به استان‌های محروم دارد.