- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری کنگان کلنگ‌زنی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به استان بوشهر توجه ویژه‌ای دارد و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش با جدیت اجرایی شده است. [1]

رضا جمشیدی افزود: سطح کیفی پروژه‌ها بسیار بالاست و امیدوار هستیم جوانان ورزشکار از امکانات موجود رضایت کاملی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی یک‌هزار و ۵۰۰ نفری کنگان دارای استانداردهای لازم است و به فضل خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان تحولات عظیمی در منطقه ایجاده شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عظیم نفت و گاز در عسلویه اظهار داشت: حق مردم این منطقه است که خدمات خوب و بالایی به آنها ارائه شود و به حول و قوه الهی از تمام توانمندی موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به اهمیت سفر وزیر ورزش به بوشهر گفت: در سفر امروز وزیر ورزش و جوانان چند طرح  مهم و زیربنایی ورزشی در استان بوشهر بهره‌برداری و اجرایی می‌شود.

جمشیدی افزود: سالن ورزشی شهر بردخون و سالن جودو و کشتی بوشهر از جمله این طرح‌های افتتاحی است.

وی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی یک‌هزار و ۵۰۰ نفری کنگان و بازدید از ورزشگاه در دست ساخت ۱۵ هزار نفری بوشهر نیز از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر است.

جمشیدی بیان کرد: ورزشکاران استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار ارزشمندی هستند که باید با افزایش امکانات ورزشی و حمایت از این عزیزان، نسبت به رشد ورزش اهتمام ورزیم.