- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حسینی:‌ در بهترین شرایطم به انزلی برمی‌گردم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فرقی ندارد در تهران یا آبادان بازی کند.


   سید جلال حسینی در گفتگویی گفت: با پتانسیلی که داریم در چند روز اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. پرسپولیس بدنساز بسیار خوبی دارد و با تدابیر عاشوری بچه‌ها خودشان را آماده می‌کنند تا لیگ شروع شود. در کل وضعیت تیم را شاداب، مطلوب و بسیار خوب می‌بینیم.


وی در خصوص اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر برابر نفت در آبادان عنوان کرد: با توجه به سابقه‌ بازیکنان پرسپولیس خیلی‌ از نفرات ما تجربه بازی در آبادان را دارند. درست است که شرایط در آبادان در اواخر تیر خاص است اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فرقی ندارد در اولین بازی در تهران بازی کند یا آبادان.


حسینی در خصوص ناراحتی هواداران ملوان مبنی بر اینکه او برای ادامه فوتبالش به انزلی نرفته، گفت: فوتبال همین است و امسال تصمیم گرفتم بازی در پرسپولیس را تجربه کنم اما به هواداران ملوان قول می‌دهم در صورت مهیا بودن شرایط در بهترین شرایط به ملوان خواهم رفت و به این تیم خدمت می‌کنم.


مدافع پرسپولیس در خصوص محرومیت هواداران این تیم در دو بازی اول لیگ آینده به دلیل حکم کمیته استیناف درباره اتفاقات رخ داده در بازی فصل گذشته با داماش خاطرنشان کرد: از رویانیان می‌خواهم در این باره رایزنی‌ انجام دهد تا هواداران بخشیده شوند. فدراسیون تصمیمی گرفته که ما بازیکنان نمی‌توانیم درباره آن اظهارنظر کنیم. امیدوارم در بازی اول‌مان در تهران هواداران را در کنارمان داشته باشیم و آنها با تشویق‌هایشان ما را دلگرم کنند. همه می‌دانند هواداران پرسپولیس در ایران و آسیا مثال زدنی و همیشه برای فوتبال ایران یک نعمت هستند.