- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ماجدی: هیچ مسابقه ای در لیگ آسان نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست اما قرعه استقلال مطلوب است.


    میرشاد ماجدی در خصوص شرایط استقلال و اینکه چه زمانی بازیکنانی نظیر خسرو حیدری، پژمان منتظری و سید مهدی رحمتی در تمرینات استقلال شرکت می کنند، اظهار داشت: این بازیکنان با اجازه امیر قلعه نویی در تمرین نیستند. البته امروز پژمان منتظری به باشگاه می رود تا قراردادش را امضا کند.سایر بازیکنان هم تا فردا در تمرینات شرکت می کنند.


وی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و موقعیت استقلال عنوان کرد: به نظر من قرعه استقلال مطلوب است اما هیچ مسابقه ای در لیگ آسان نیست. درست است که در هفته های اول در تهران بازی داریم اما در مسابقات برگشت باید در شهرستان بازی کنیم. تیم استقلال باید از موقعیت خود در نیم فصل اول استفاده کند و امتیازهای لازم را بگیرد. خوشبختانه تیم ما خیلی به موقع تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده و مشکلی نداریم.


سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه برخی از پرسپولیسی ها قرعه کشی را کمی عجیب می دانند، گفت: قرعه کشی مقابل چشم همگان و مقابل دوربین ها انجام شد و هیچ شبهه ای هم ندارد. استقلال و پرسپولیس طبق جدول باید با تیم های پانزدهم و شانزدهم بازی می کردند. استقلال با تیم شانزدهم و پرسپولیس با پانزدهم. اگر جای پرسپولیس و استقلال عوض می شد برنامه هایمان هم تغییر پیدا می کرد. در مجموع همه بازی ها سخت شده چون بازیکنان خوب در همه تیم ها تقسیم شده اند.


وی افزود: ما باید از اردوی ترکیه خود نهایت استفاده را ببریم. البته که امیر قلعه نویی هم می داند چطور تیم را برای این مسابقات آماده کند.