- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم

فرماندار جم از اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل عبداللهی صبح امروز در بازدید از روستاهای شهرستان جم اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم یک لحظه از رفاه مردم غافل نبوده و با تمام توان در صدد رفع مسائل و مشکلات مردم به ویژه مردم روستاها بوده است که شاهد برطرف شدن بسیاری از این مشکلات بوده‌ایم.

وی از اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم خبر داد و افزود: طرح هادی به تدریج در تمام روستاهای جم اجرا می‌شود و اولویت اجرای طرح هادی در سال جاری با روستاهایی است که این طرح تا کنون در آنها اجرایی نشده و روستاهای محروم از جمله کوچهر در اولویت این امر مهم قرار دارد.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولان به مردم تکلیف و وظیفه همه متولیان امور است و ما مسئولان باید نوکر مردم و وفادار به آنها باشیم.

عبداللهی با اشاره  به اینکه کارها در دولت دسته‌بندی و برای هرکدام از آنها اولویتی تعریف شده است،  تصریح  کرد: اولویت اول بخش کشاورزی است و رئیس جمهور در دولت دهم تأکید بسیاری بر توسعه کشاورزی  به ویژه بخش آب و خاک کرده است.

فرماندار جم توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمن با تحریم‌های اقتصادی به مردم فشار آورد ولی این تحریم‌ها مایه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و مردم را از وابستگی نجات  داد.

عبداللهی یادآور شد: ایران تنها کشور جهان است که با استقلال کامل می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد و به  برکت خون مطهر شهدا، استقلال به معنی واقعی کلمه در ایران وجود دارد.

فرماندار جم دیدار بی‌واسطه مسئولان با مردم را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: پیام این دیدارها عشق و دلدادگی دولت نسبت به مردم و اثبات این مطلب است که مردم به دولت برخاسته از  خود اعتماد دارند.

عبداللهی اضافه کرد: دولت دهم در تمام لحظات در فکر خدمت به مردم بوده و وقتی دولت کانون توجه خود را به نقاط دوردست و محروم متمرکز کند؛ حکایت از عزم جدی برای برقراری عدالت اجتماعی دارد.

وی به مدیران توصیه کرد: نسبت به رفع مشکل مردم در زمینه‌های راه، برق، آب و گاز تلاش بیشتری کنند.

عبداللهی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت خود برای رشد و توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.