- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وضعیت مجری تعلیق شده شبکه تهران

مدیر شبکه تهران گفت: تعیین مجری تابع سیاست‌های سازمان صداوسیماست و برای انتخاب مجریان روال‌ انتخاب‌ها و اولویت‌هایی وجود دارد که طبق آن‌ها انجام می‌شود. این که یکی از مجریان در چند قسمت از برنامه حاضر نشده است به این معنی نیست که اخراج شده است؛ اگر هم سایتی آن را منتشر کرده است از منابع مستندی نبوده است.

ایسنا، مدیر شبکه تهران در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا قدرت ریسک‌پذیری و سعه‌ی صدر مدیران رسانه ملی در قبال عملکرد مجریان و هنرمندان و در مواردی حتی اشتباهات آنان، در نهایت به تولید برنامه‌های جذاب‌تر نمی‌انجامد؟ گفت: باید معنی وارد شدن به عرصه‌های جدید را بدانیم؛ اگر این مساله به بهای پا گذاشتن بر روی ممنوعیت‌های رسانه‌یی باشد نه، ما بنا نداریم هیچ قانونی را خارج از روال‌های ابلاغ شده‌ی سازمان صداوسیما پیاده کنیم.

سعید مقیسه که به تازگی به سمت مدیریت شبکه تهران منصوب شده است، درباره‌ی لزوم حمایت مدیران رسانه و کشور از مجریان و هنرمندان برای تولید گفت‌وگوهای جذاب‌تر تلویزیونی اظهار کرد: وظیفه‌ی ما این است که در راستای قوانین ساری و جاری صداوسیما و البته میل و نیاز مخاطب برنامه‌سازی کنیم؛ در نتیجه اگر شرایط کاری در راستای قوانین سازمان صداوسیما باشد، حتما برای همه‌ی عوامل این حمایت را برقرار می‌کنیم.

او در ادامه درباره‌ی حاضر نشدن مجری «ورزش از نگاه پنج» مقابل دوربین پس از درگیری لفظی وی با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: ما خبری از تعلیق این مجری به کسی نداده‌ایم و تاکنون نگفته‌ایم که این مجری اخراج شود و یا اینکه دوباره به برنامه بازگردد؛ در واقع ابلاغی برای مهدی واعظی صادر نکرده‌ایم.

وی افزود: تعیین مجری تابع سیاست‌های سازمان صداوسیماست و برای انتخاب مجریان روال‌ انتخاب‌ها و اولویت‌هایی وجود دارد که طبق آن‌ها انجام می‌شود. این که یکی از مجریان در چند قسمت از برنامه حاضر نشده است به این معنی نیست که اخراج شده است؛ اگر هم سایتی آن را منتشر کرده است از منابع مستندی نبوده است.

مدیر شبکه تهران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره ویژه برنامه‌های شبکه تهران در ایام رمضان توضیحاتی را ارائه داد و گفت: سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» تنها مجموعه ماه رمضان خواهد بود که قبل از افطار پخش خواهد شد. همچنین مسابقه‌ای قبل از افطار طراحی شده است که مخاطبان از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر شبکه تهران افزود: جنگ‌ها و جشن‌های خوبی برای ماه رمضان در نظر گرفته شه است که به سمع و نظر بینندگان می‌رسد.

سعید مقیسه درباره‌ی زمان پخش سریال «تکیه بر باد» توضیح داد: پخش این مجموعه قرار است به وقت دیگری غیر از ماه رمضان موکول شود.