- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حمایت منطقه ویژه پارس از فعالیت‌های فرهنگی در استان بوشهر

“عسلویه نیوز” مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از حمایت منطقه ویژه پارس از فعالیت‌های فرهنگی در استان بوشهر خبر داد.فرهنگی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی صبح امروز در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت به شمار می‌رود و برای توسعه و پیشرفت این منطقه اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: تلاش برای رشد و توسعه این منطقه از اولویت‌های مدیران و کارکنان است و امیدواریم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر، توجه به موضوع فرهنگ را یکی از ماموریت‌های منطقه ویژه برشمرد.

یوسفی تصریح کرد: فراتر از ماموریت و وظیفه، اهمیت و جایگاه شعار سال یعنی اقتصاد و فرهنگ، ضرورت توجه بیشتر به این موضوع را برای ما ایجاد می‌کند.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: بدون تردید در همه حوزه‌ها و از جمله حوزه فرهنگ، اگر کار روی یک روال، نظم و برنامه نباشد، خود به یک ضد فرهنگ تبدیل می‌شود و اگر کار و برنامه تعریف نداشته باشد منجر به کارهای پراکنده و جسته گریخته می‌شود. یوسفی افزود: برای ما اهمیت دارد که به جای کارهای پراکنده کار را به متولی اصلی آن بسپاریم، چرا که کار بر اساس برنامه دارای کیفیت بهتر و قابلیت ارزیابی و سنجش مطلوبتر است.

این مسئول اضافه کرد: دغدغه ما این است که کارها قشری، گروهی و دسته‌ای نباشد بلکه تا حد امکان عام‌المنفعه، ماندگار و موثر باشد تا سود آن بیشتر به مردم برسد.

یوسفی بیان کرد: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دستور کار این سازمان قرار دارد و تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر برسیم.