نادری فرمانداری لایق و شایسته برای عسلویه هستند
تاريخ ارسال خبر : 27 ژوئن 2015 | ساعت 12:56 | کد خبر: 33537 | sv69 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: نادری فرمانداری لایق و شایسته هستند و قطعا برنامه هایی برای توسعه شهرستان دارند.امام جمعه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در نماز جمعه امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: باید تلاش کنیم که از فیض ماه رمضان استفاده کنیم؛ فرصت‌ها می‌گذرد و نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید «کسی که در ماه رمضان برای خدا روزه بگیرد خدا موهبت‌های زیادی به او‌می دهد» اضافه کرد: به واسطه روزه، رحمت خدا نازل می شود، البته روزه‌ای که مطلوب و مورد رضای حق تعالی باشد.

امام جمعه  عسلویه  به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام بیاناتی اشاره کرد و گفت: رهبری در موضوع هسته‌ای هم شفاف از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و آنان را غیور، شجاع و متدین دانستند و ما هم باید حمایت کنیم.

وی به هفتم تیر سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران امام اشاره کرد و افزود: قوه قضائیه باید قاطعیت داشته باشد؛ اگر مر قانون عمل شود، برای هر شخص و گروه و متخلفی درس عبرت می‌شود؛ برای همه باید حکم خدا را جاری کرد و در مقابل مجرم و متخلف ایستاد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد به جلسه افطاری رئیس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور نیت خیری داشتند و از بزرگان دو جناح دعوت شد اما متاسفانه بعضی تریبون به دست گرفتند و به تطهیر سران فتنه پرداختند؛ نباید اجازه می دادند که تریبون دست این افراد که خود مفسد اقتصادی هستند، بیافتد و از سران فتنه دفاع کند.

وی با اشاره به تودیع و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه، بیان کرد: از زحمات اسماعیلی فرماندار سابق تشکر می‌کنم؛ ما نصیحت می‌کنیم که عمر مسولیت کوتاه هست از این فرصت به نفع نظام و مردم قدم بردارید.

امام جمعه عسلویه با تبریک به نادری فرماندار جدید شهرستان عسلویه، وی را فردی لایق و شایسته دانست و اضافه کرد: ایشان قطعا برنامه‌هایی برای شهرستان دارند و امیدوارم با جدیت وقت بیشتری بگذارند.

وی افزود: موضوعات مهم شهرستان از جمله اشتغال، آلودگی، شهر شدن بیدخون و چاه مبارک نیازمند پیگیری جدی است و امیدواریم فرماندار شهرستان با همدلی و همراهی مردم و مسئولان بتوانند قدم‌های خوبی برای شهرستان بردارند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به انتقال عبدالله نادری از فرمانداری شهرستان جم به فرمانداری عسلویه، اظهار داشت: با آمدن آقای نادری شهرستان جم ضرر کرد اما عسلویه سود برد.

وی با تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه، گفت: این بانوی بزرگ همراه و هم فکر پیامبر بودند و خدمات مادی و معنوی زیادی برای پیامبر و اسلام انجام دادند و پیامبر وعده بهشت به ایشان دادند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ