- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جذب ۱۵۰ نیروی تخصصی در پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از استخدام ۱۵۰ نیروی متخصص در پتروشیمی پردیس در منطقه پارس جنوبی خبر داد.فرماندار عسلویه [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”حسن اسماعیلی شامگاه پنج‌شنبه در آیین افتتاح دادگستری عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار استان و کشور است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی با تقدیر از حضور مدعوین و تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: از آنجایی‌ که ماه رمضان ماه نزول برکات الهی است لذا چنانچه در این حوزه قضایی،‌ همکاران ما به اجرای عدالت کمک کنند در حقیقت این امر نوعی نزول برکات محسوب می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: البته در این مسیر خطیر لازم است همه مردم و همه مسئولان شهرستان در رده‌های مختلف تلاش وافر کرده و دادگستری را در راستای نیل به اهداف مقدس خود صمیمانه یاری دهند.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه شهرستان عسلویه جایگاه ویژه‌ای به لحاظ امنیت در استان دارد گفت: شهرستان عسلویه در بحث امنیت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده که این موفقیت حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی، مسئولین و اعضای شورای تامین شهرستان است. ضمن اینکه همراهی مردم در این زمینه را نمی‌توان نادیده گرفت و إن‌شاءالله تعامل و همکاری مردم با مسئولین همانند گذشته تداوم خواهد داشت.

اسماعیلی تاکید کرد: وجود تعامل و داشتن روحیه برادری میان همه مسئولان امر در سطح شهرستان یک نعمت الهی است و ضرورت دارد در چارچوب مقررات قانونی این امر تداوم یابد.

فرماندار شهرستان عسلویه به اهمیت قوه قضائیه اشاره کرد و اظهار داشت: دادستان‌ها ماموریت خطیر و رسالتی عظیم را دارا هستند و به عنوان متولی حقوق عامه‌ مردم با دیدی بصیر و جامع همواره حافظ حقوق شهروندان و مجری عدالت هستند.

وی افزود: دادسرا نه تنها در هنگام وقوع جرم و مجازات بزهکاران بلکه پیش از وقع جرم و به عنوان عنصری باز دارنده در اصلاح فرد و جامعه نیز نقشی موثر و حائز اهمیت ایفا می‌کند.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که مسئولین قضایی شهرستان در انجام وظایف خطیر خود با موفقیت عمل کرده و این امانت الهی را با افتخار کامل به سرمنزل مقصود برسانند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جذب نیروی بومی در پارس جنوبی گفت: کمیسیون کارگرى در ارتباط با جذب نیرو در پتروشیمى جم و پردیس برگزار و مواردی در حمایت از نیروهاى بومى شهرستان و استان مصوب شد.

فرماندار عسلویه بیان کرد: پتروشیمى پردیس بنا دارد ۱۵۰ نیروى لیسانس را به خدمت بگیرد و با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام از متقاضیان ۳۱ خرداد ماه بود،  ۸۰۰ نفر برای این استخدام ثبت‌نام کردند.

اسماعیلی گفت: استخدام پتروشیمی پردیس بدون آزمون و فقط از طریق مصاحبه انجام می‌شود./سوک