اجرای همزمان ۵ پروژه ساحل‌سازی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 28 ژوئن 2014 | ساعت 12:26 | کد خبر: 31608 | sv178 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از اجرای همزمان ۵ پروژه ساحل‌سازی در عسلویه خبر داد.علی ماندگار

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ماندگار بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری عسلویه، اظهار داشت: توجه به عمران شهری در دستور کاری مدیریت شهری عسلویه قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمران شهری در دستور کار قرار دارد و انتظار داریم با تلاش بیشتر و موثرتر در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه از شهرهای مهم و تاثیرگذار در منطقه است و علاوه بر حوزه صنعت و انرژی در سایر حوزه‌ها نیز نیازمند توجه است.

ماندگار تصریح کرد: امسال در ساحل‌سازی و توجه به زیرساخت‌های گردشگری و توریستی اقدامات خوبی انجام گرفته که این روند تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در راستای توسعه شهر مورد توجه است و به فضل خدا با حمایت سایر مسئولان به اهداف خود برسیم.

شهردار عسلویه گفت: در حوزه عمران شهری و به ویژه در توسعه سواحل برنامه‌های خوبی داریم و شورای اسلامی شهر عسلویه نیز حمایت خوبی دارند.

ماندگار از اجرای ۵ پروژه ساحل‌سازی در عسلویه خبر داد و افزود: اجرای پروژه‌های ساحل‌سازی در راستای توسعه گردشگری در این منطقه مورد تاکید است و ۵ پروژه ساحل‌سازی هم‌اکنون در دست اجراست.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ