کمک ۱۰ میلیارد ریالی پارس‌جنوبی برای تجهیز دادگستری
تاريخ ارسال خبر : 28 ژوئن 2014 | ساعت 12:34 | کد خبر: 31613 | sv152 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل منطقه ویژه پارس از کمک ۱۰ میلیارد ریالی پارس‌جنوبی برای تجهیز دادگستری عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی یوسفی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: پارس‌جنوبی نقش مهمی در کمک به محیط پیرامونی در استان دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق مختلف مورد تاکید قرار دارد و امسال برنامه‌ریزی مناسبی در این راستا انجام شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با گرامیداشت هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: وزرات نفت و قوه قضاییه در تمامی زمینه‌ها با هم همکاری می‌کنند که امیدوار هستیم این روند مطلوب همچنان ادامه یابد.

یوسفی از کمک ۱۰ میلیارد ریالی پارس جنوبی برای تجهیز دادگستری عسلویه خبر داد و تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت تاکنون حدود یک میلیارد تومان برای تجهیز دادگستری شهرستان عسلویه پرداخت کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس افزود: مردم این منطقه همواره میزبان خوبی برای صنعت نفت بوده‌اند که امیدواریم با راه‌اندازی دادگستری شهرستان عسلویه بسیاری از مشکلات مردم رفع شود.

وی با بیان اینکه انسان خلیفه‌الله در زمین برای برقراری عدالت است، گفت: در دین اسلام سفارش زیادی به برقراری عدالت در جامعه شده که این وظیفه خطیر در جامعه ما بر عهده دستگاه قضایی است.

یوسفی بیان کرد: قضات نیز در این زمینه با استفاده از وظایف و اختیارات قانونی و بر اساس قانون برای احقاق حق مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را برای نیل به این هدف هدر نخواهیم داد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ