- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان عسلویه ضروری است

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان عسلویه ضروری است.شورای شهرستان [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” علی دریانورد امشب در نشست مسئولان شهرستان عسلویه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان عسلویه، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است که همه مسئولان باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی خواستار راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عسلویه شد و بیان داشت: امیدواریم با همکاری و همراهی همه مسئولان شاهد دستیابی به این مهم باشیم.

رئیس شورای شهرستان عسلویه با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: هر چند شهرستان عسلویه در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود ولی با توسعه صنایع در این شهرستان شاهد افزایش حضور در این شهرستان هستیم.

دریانورد با اشاره به حضور شرکت‌ها و تاسیسات نفت و گاز در شهرستان عسلویه، ادامه داد: هر چند صنایع این شهرستان توسعه بسیار زیادی داشته است اما به شهر عسلویه به خوبی توجه نشده است.

وی با اشاره به انتظارات مردم شهرستان عسلویه برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان، افزود: شاهد حضور جمعیت جوان با فرهنگ‌های مختلف از سراسر کشور در این منطقه هستیم که باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

اردشیر محمدی باغملایی، مشاور شهردار عسلویه، آنیتا مظفری سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد، محمد کمان عضو شورای شهر و محمد نجفی مدیر روابط عمومی ارشاد استان بوشهر نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.