- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت در عسلویه

“عسلویه نیوز” رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت در عسلویه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” اسحاق جلالیان امشب در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتباط بین دانشگاه و صنعت یکی از نیاز های اساسی جامعه علمی ماست و قرار گرفتن مرکز بین‌المللی عسلویه در کنار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس امکان تعامل هرچه بیشتر بین این دو بخش را فراهم ساخته است.

جلالیان افزود: امیدواریم بتوانیم با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و منطقه ویژه انرژی پارس شاهد نزدیک شدن و تعامل هرچه بیشتر این ۲ بخش باشیم

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس نیز گفت: دانشگاه پیام نور می‌تواند با توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد و همچنین راه‌اندازی مقطع دکتری متناسب با نیاز منطقه زمینه رشد علمی کارکنان منطقه ویژه انرژی پارس را فراهم سازد.

مهدی یوسفی بر لزوم راه‌اندازی مقطع دکتری در رشته‌هایی همچنین مدیریت در عسلویه خبر داد و بیان کرد: در چند سالی که شاهد راه‌اندازی و توسعه دانشگاه پیام نور در شهرستان عسلویه بوده‌ایم این دانشگاه توانسته است بستر مناسبی برای ارتقای علمی کارکنان این منطقه فراهم سازد.

وی یادآور شد: ایجاد این دانشگاه موجب تداوم حضور آنان در عسلویه شده و از جابجایی آنان به مناطق دیگر برای ادامه تحصیل جلوگیری کرده است.