- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انجام ۴۰ ماموریت سوانح قلبی و مغزی توسط اورژانس دشتستان

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از انجام ۴۰ ماموریت سوانح قلبی و مغزی در شهرستان دشتستان در خرداد امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجام 40 ماموریت سوانح قلبی و مغزی توسط اورژانس دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” محمدعلی دهقان پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان شبکه بهداشت شهرستان دشتستان اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پزشکی همواره در مسیر تحقق امنیت بهداشتی شهرستان دشتستان گام برداشته است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با اشاره به تسریع در روند اجرای ماموریت‌ها خاطرنشان کرد: همواره کوشیده‌ایم در مواقع لازم در انجام ماموریت‌های پزشکی و بهداشتی، اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام داده‌ایم.

دهقان در ارتباط با میزان ماموریت‌های خرداد ماه مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان اذعان داشت: در خرداد ماه سال جاری شاهد انجام بالغ بر ۳۰۰ ماموریت پزشکی توسط مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: از این میزان ۱۰۳ مورد اعزام بعد از تماس‌های مردمی و اعلام وقایع و ۱۶۱ مورد حوادث جاده‌ای بود که تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان به منظور انجام این ماموریت‌ها اعزام شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اعزام بیماران به بیمارستان‌های استان در صورت لزوم اذعان داشت: از ماموریت‌های خرداد ماه شاهد اعزام ۳۲ مورد به بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر و بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه بوده‌ایم.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در مواردی شاهد اعزام مصدومین سوانح به خارج از استان هستیم و در سوانح خرداد ماه شاهد اعزام ۵ مورد از سانحه‌دیدگان به خارج از استان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بیشترین موارد اعزامی‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان مربوط به حوادث ترافیکی است و در خرداد ماه شاهد انجام ۹۶ ماموریت مربوط به سوانح و حوادث ترافیکی در محدوده شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

دهقان با اشاره به انجام ۴۰ ماموریت سوانح قلبی و مغزی در شهرستان دشتستان گفت: ۳۹ مورد اعزام برای بیماری‌های قلبی و یک اعزام به بیماری‌های مغزی از بیشترین ماموریت‌های این مرکز بعد از سوانح ترافیکی بوده است.