- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲۰۰ پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان

فرماندار کنگان از اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 200 پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز”  تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی در دست احداث در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان باید با جدیت انجام شود.

وی افزود: کنگان میزبان طرح‌های بزرگ پتروشیمی و نفت و گاز است و فازهای بزرگ پارس جنوبی در این شهرستان احداث می‌شود و مردم این شهرستان در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی قرار دارند که باید به این مردم رسیدگی کنیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی و زیرساختی در کنگان به ویژه در مناطق روستایی با شتاب و کیفیت خوبی انجام گرفته و هم‌اکنون در چند جبهه کاری شاهد تلاش و فعالیت برای افزایش حجم خدمات‌رسانی هستیم.

یزدان‌شناس از اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و امیدوار هستیم این میزان پروژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی به زودی تکمیل و راه‌اندازی شوند.

وی اضافه کرد: احداث مراکز و خانه‌های بهداشتی و درمانی و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و علمی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که با جدیت انجام می‌شود.

یزدان‌شناس گفت: هفته جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان شاهد بهره‌برداری از چند طرح بزرگ ورزشی و کلنگ‌زنی چند طرح بودیم که بدون تردید تکمیل این طرح‌ها در رشد و رونق شهرستان و جذب جوانان به ورزش بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: وزارت نفت در یکسال اخیر همکاری مطلوبی با مجموعه شهرستان داشته و در اجرای طرح‌ها تلاش خوبی از خود نشان داده است.