- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۶٫۷ میلیارد ریال مستمری به مددجویان شبانکاره پرداخت شد

رئیس کمیته امداد شبانکاره گفت: بیش از ۶٫۷ میلیارد ریال مستمری به تعداد ۲۲۵۰ مددجوی شبانکاره پرداخت شد.

خبرگزاری فارس: 6.7 میلیارد ریال مستمری به مددجویان شبانکاره پرداخت شد

به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل زارع ظهر امروز در نشست با مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و افزایش سطح کیفی خدمات مهم‌ترین اولویت ماست.

وی افزود: حجم و کیفیت و تنوع خدمات این نهاد در مناطق محروم بهتر و بیشتر شده و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از بهره‌مندی ۱۶۳ خانوار از خدمات طرح رفع سوء تغذیه کمیته امداد شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح سوء تغذیه از سال ۸۰ به عنوان طرح مشارکتی و حمایتی سوء تغذیه برای کودکانی که مبتلا به سوء تغذیه یا اختلال رشد هستند آغاز شده است.

زارع افزود: ۶۶۷ خانوار در این طرح عضو هستند که جمعا بیش از ۳۹۰ میلیون ریال از کمیته امداد شبانکاره سبد غذایی دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از بهره‌مندی ۲۲۵۰ مددجو از امکانات مستمری کمیته امداد شبانکاره خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶٫۷ میلیارد ریال مستمری به ۲۲۵۰ مددجو پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر بیشترین تلاش کمیته امداد در بخش اشتغال بوده و تلاش داریم با ایجاد زمینه خودباوری و انگیزه لازم، خانواده‌های دارای توان را از کمک‌های مستمری امداد بی‌نیاز کنیم.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از بهره‌مندی ۳۸۹ دانش‌آموز از خدمات فرهنگی کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته به این تعداد از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد حدود ۱۶۰ میلیون ریال برای کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان هزینه شده است.