- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انصاری‌فر:از شنبه استارت می‌زنیم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن از برگزاری جلسه با مالکان این باشگاه خبر داد و گفت: با تصمیمات خوبی که گرفته شد راه‌آهن از بلاتکلیفی خارج شد.


 محمدحسن انصاری‌فر اظهار داشت: ظهر روز گذشته نشستی با رئیس مجمع و مالکان باشگاه راه آهن داشتیم. در این جلسه درباره فصل آینده تبادل نظر صورت گرفت. خوشبختانه مالکان راه‌آهن تمایل خود را به تیم‌داری و حضور هر چه سریعتر باشگاه در عرصه نقل و انتقالات اعلام کردند و تیم راه‌آهن با تصمیمات امروز از بلاتکلیفی خارج شد.


 انصاری‌فر عنوان کرد: مالکان راه‌آهن فصل گذشته ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کردند اما هنوز اقدامات لازم برای انتقال سهام باشگاه به آنها صورت نگرفته و این امر در پروسه اداری زمانبری دچار مشکل شده است.


 وی ادامه داد: با این وجود مالکان باشگاه که برای فصل گذشته بودجه ۸ میلیاردی در نظر گرفته بودند علاوه بر پرداخت ۶۰ درصد حقوق اعضای تیم در فصل گذشته مبالغی را هم بابت بدهی‌های به جا مانده از فصول قبل هزینه کردند و در مجموع ۱۰ میلیارد و  ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کردند.


 انصاری‌فر تاکید کرد: متأسفانه کوچکترین حمایتی از بخش خصوصی انجام نمی‌گیرد و حتی برخلاف مصوبه مجلس مبنی بر معافیت مالیاتی در بخش امور ورزشی و فرهنگی از این مزیت هم بهره‌مند نشده‌اند و با پاسخ منفی مواجه می‌شوند. در این‌باره نه تنها مسئولان استانی حمایتی نمی‌کنند بلکه تیم فوتبال راه آهن به عنوان یکی از معدود تیم‌های بخش خصوصی با نامهربانی‌های زیادی مواجه شده است.


 مدیرعامل راه‌آهن یادآور شد: این مسائل باعث نشده آنها از ادامه کار منصرف شوند و به ما تأکید کردند تمرینات تیم هر چه سریعتر آغاز شود و باشگاه در عرصه نقل و انتقالات اقدامات لازم را انجام دهد.


 انصاری‌فر افزود: بر همین اساس تمرینات تیم از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و ما سعی خواهیم کرد به رغم از دست دادن زمان، بازیکنان خوبی را جذب کنیم و در همین خصوص نفراتی که امکان جذب آنها وجود دارد را شناسایی کردیم و از این لحظه کوچکترین زمانی را از دست نخواهیم داد.


 وی گفت: بلافاصله تیم را به اردو خواهیم برد و راه‌آهن با حفظ استخوان‌بندی فصل گذشته شروع خوبی در لیگ برتر خواهد داشت.


 انصاری‌فر تصریح کرد: ۱۶ بازیکن با تیم قرارداد دو ساله داشتند و تاکنون فقط جدایی حسین کاظمی، محمد خانزاد و محمود امنه از تیم قطعی شده است.