- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولان در برابر دغدغه‌های جوانان پاسخگو باشند

امام جمعه جم گفت: مشکلات جوانان باید رفع شود و از مسئولان انتظار داریم در برابر دغدغه‌های جوانان پاسخگو باشند.

خبرگزاری فارس: مسئولان در برابر دغدغه‌های جوانان پاسخگو باشند

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر لزوم شناخت امام زمان (عج) اظهار داشت: هر کس امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است و همه باید نسبت به شناخت بیشتر و بهتر از امام زمان (عج) اهتمام ورزیم.

وی در ادامه به سالروز آزادسازی شهر مهران توسط رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عملیات فتح مهران با رمز یا ابوالفضل (ع) انجام شد و در این عملیات بیش از ۱۷۵ کیلومتر از خاک ایران اسلامی از دست دشمن بعثی آزاد شد و با پیروزی در این عملیات، ابتکار عمل در جنگ به دست رزمندگان اسلام افتاد.

امام جمعه جم به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب اشاره و خاطرنشان کرد: منافقان با شهادت شهید صدوقی (امام جمعه یزد) در واقع یک چهره شاخص را از ایران اسلامی گرفتند که البته روز به روز چهره پلید منافقان بیشتر روشن شد و مردم آنها را طرد کردند.

گنجی به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) اشاره کرد و با تبریک روز جوان یادآور شد: دوران جوانی در واقع ایام شکل‌گیری شخصیت انسان است و باید استفاده لازم از این دوران شود.

وی اضافه کرد: جوانان در این دوران باید کار و فعالیت کنند و آینده بهتری برای خود و خانواده رقم بزنند.

امام جمعه جم با بیان اینکه مسئولان در برابر جوانان باید پاسخگو باشند، گفت: دشمن به دنبال معتاد کردن جوانان و انداختن جوانان در منجلاب فساد است که باید نیازهای جوانان به مسئله و اولویت اصلی مسئولان تبدیل شود و باید نیازهای این عزیزان رفع شود.

گنجی در ادامه به سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا اشاره کرد و اذعان داشت: در این حادثه تلخ تعداد ۲۹۸ مسافر ایرانی شامل مرد و زن و کودک و نوجوانان به شهادت رسیدند و این جنایت ثابت کرد که آمریکا دروغ می‌گوید و حامی حقوق بشر است.

وی در ادامه با اشاره به هفته قوه قضاییه به انتقاد از مسئولان جم پرداخت و گفت: در سالروز شهادت دکتر بهشتی هیچ مراسمی در جم برگزار نشد و شهرستان جم در این ایام سوت و کور بود و این زیبنده نظام اسلامی نیست و مسئولان باید نسبت به پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نظام بیشتر همت کنند.

امام جمعه جم با اشاره به انتخاب محمد مرسی به عنوان رئیس جمهور مصر اظهار داشت: این انتخاب برای دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ناخوشایند بود و نقشه دشمنان در مصر با شکست مواجه شده است.

گنجی بیان کرد: مرسی باید به صورت شفاف مواضع خود را بیان کند و اسلام واقعی مورد توجه ایشان قرار گیرد.