- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جمع‌آوری صدقات دشتستان با ۲۰ هزار صندوق

رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: صدقات مردم در دشتستان توسط ۲۰ هزار صندوق جمع‌آوری می‌شود.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری صدقات دشتستان با 20 هزار صندوق

به گزارش “عسلویه نیوز” سید‌ اکبر عدنانی در نشست مدیران دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت‌های ارزشمند و عام‌المنفعه است و تمام مردم باید این نهاد را در انجام هرچه بهتر ماموریت‌ها یاری رسانند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی می‌تواند بخشی از نیازهای کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور حمایت مطلوب‌تر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را مرتفع کند.

عدنانی ادامه داد: صدقات پرداختی توسط مردم مومن و متدین شهرستان دشتستان از منابع مهم تامین نیازهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و همواره کمیته امداد امام خمینی (ره) را در پرداخت کمک‌های نقدی و… به مددجویان یاری رسانده است.

وی در همین راستا بیان داشت: فعالیت مردم شهرستان دشتستان در زمینه پرداخت صدقات مطلوب است و در این زمینه شاهد رشد ۴۰ درصدی میزان جمع‌آوری صدقات در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

این مسئول در ارتباط با عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در زمینه صدقات افزود: در شهرستان دشتستان بالغ بر ۲۰ هزار صندوق جمع‌آوری صدقات در قالب‌های بزرگ، کوچک و متوسط وجود دارد و در ادوار زمانی مختلف کمک‌های پرداختی مردم از طریق این صندوق‌ها جمع‌آوری می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان اذعان داشت: مبالغ جمع‌آوری شده از محل صدقات و کمک‌های مردمی در زمینه‌هایی چون فرهنگی، درمانی، جهیزیه، مسکن، کمک به خانواده‌های ایتام، اقشار آسیب پذیر، تسهیلات و اشتغالزایی مصرف شده است.

عدنانی متذکر شد: در سال گذشته بالغ بر ۲۲ هزار نفر از مددجویان شهرستان دشتستان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل مبالغ جمع‌آوری صدقات بهره‌مند شده‌اند.