- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۰۰ مددجو در شهرستان کنگان خودکفا شدند

 

رئیس کمیته امداد کنگان گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ۳۰۰ مددجوی زیر پوشش در کنگان خودکفا شدند.

 

خبرگزاری فارس: 300 مددجو در شهرستان کنگان خودکفا شدند

به گزارش “عسلویه نیوز”  مراد شمس‌الدینی شامگاه پنجشنبه در نشست مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در راستای حمایت از اقشار محروم است و اقدامات گسترده‌ای به منظور توانمندسازی این قشر برداشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد تغییر در سیاست‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم و خودکفایی و اشتغال‌آفرینی برای مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

شمس‌الدینی با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در این زمینه ابراز داشت: در سال گذشته شاهد برخورداری ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: به منظور خودکفایی و توانمندسازی اقشار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دوره‌های آموزش‌های مهارتی برای ۵۸ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با اعتبار ۳۳ میلیون ریال برگزار شده است.

این مسئول پرداخت وام خودکفایی را یکی از رویکردهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و بیان داشت: پرداخت وام خودکفایی به ۳۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از جمله اقدامات حمایتی این نهاد در سال گذشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان عنوان کرد: یکی از عرصه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) که بیشتر مورد استقبال بانوان خانه‌دار قرار می‌گیرد استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی است و در این راستا شاهد پرداخت ۱۷۰ مورد وام مشاغل خانگی با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال بوده‌ایم.

شمس‌‌الدینی در ارتباط با عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در زمینه مشاغل خانگی اذعان داشت: پرداخت ۱۳۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان به منظور توسعه مشاغل و حمایت از اشتغال‌آفرینی بوده است.