- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایجاد ۳۷۰ شغل جدید توسط کمیته امداد جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: در سال جاری ۳۷۴ شغل جدید توسط کمیته امداد جم ایجاد می‌شود.

خبرگزاری فارس: ایجاد 370 شغل جدید توسط کمیته امداد جم

مسلم‌ انیژپور امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”  اظهار داشت: حرکت در مسیر برنامه‌های کلان دولت یکی از اولویت‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار خود قرار داده و از تمام توان برای دستیابی به این هدف بهره می‌برد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های اساسی و عمده که کمیته امداد در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است و این طرح مکمل برنامه‌های اشتغال‌آفرینی دولتمردان بوده است.

انیژپور با اشاره به ایجاد ۳۷۴ فرصت شغلی در شهرستان جم ابراز داشت: در سال جاری به منظور تحقق سیاست‌های دولت و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد ایجاد ۳۷۴ فرصت شغلی در شهرستان جم بوده‌ایم و تحقق این هدف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم ۱۰۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات بیمه‌‌ای بهره‌مند می‌شوند و این امر در بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تاثیر به‌سزایی داشته است.

این مسئول با اشاره بر آنکه بیمه از مسائلی است که سبب تقویت بنیه اقتصادی و توانایی خانوارها می‌شود اذعان داشت: در سال گذشته اعتباری قریب به ۴۰۰ میلیون ریال به منظور پوشش بیمه خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم هزینه شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم گفت: برخورداری رایگان از زیرساخت‌های اولیه زندگی مانند آب و برق از اقدامات و رویکردهای حمایتی این نهاد در شهرستان جم است و ۲۴۲ خانوار از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انیژپور تصریح کرد: این خدمات با همکاری ادارات گاز، آب، برق، مخابرات و… به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌شود.

وی زکات را یکی از مهم‌ترین فرایض دین مبین اسلام دانست و اذعان داشت: شهرستان جم با پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات رتبه دوم استان بوشهر در امر زکات را به خود اختصاص داد.