- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی بخش دیالیز و ام.‌آر.آی در بیمارستان کنگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بخش دیالیز و ام.آر.آی در بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی بخش دیالیز و ام.‌آر.آی در بیمارستان کنگان

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی تلاش و فعالیت بسیار زیادی انجام داده و در یکسال اخیر به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: احداث مراکز و خانه‌های عالم و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از اقدامات مهمی است که در یک سال اخیر با جدیت انجام گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات ارزشمند سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خاطر نشان کرد: در این سفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اختصاص یافت که بسیاری از طرح‌های مصوب، اجرایی و عملیاتی شده‌اند.

شاهینی تصریح کرد: انتخاب بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین شرکت نفت امر بسیار مهم است که با این اتفاق، این مرکز درمانی به یک بیمارستان تخصصی مدرن برای ارایه خدمات درمانی با کیفیت‌تر با تجهیزات مدرن در منطقه تبدیل خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بخش دیالیز و ام.آر.آی در بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی به زودی شاهد راه‌اندازی بخش دیالیز در این بیمارستان و همچنین شاهد خرید و راه‌اندازی ام آر آی در بیمارستان کنگان خواهیم بود.

این مسئول عنوان کرد: احداث و راه‌اندازی بخش آی سی یو، گسترش بخش اورژانس، بهبود هتلینگ و تأمین نیروی انسانی متخصص نیز از جمله برنامه‌های دانشگاه در راستای تخصصی کردن بیمارستان کنگان است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی چهار خانه بهداشتی و همچنین احداث دو مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان کنگان نیز در دستور کار قرار دارد که به زودی اجرایی می‌شوند.

شاهینی از راه‎‌اندازی مراکز بهداشتی درمانی جدید در منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد و متذکر شد: مراحل ساخت مرکز بهداشتی درمانی اخند به پایان رسید و با تجهیز این مرکز به وسایل مورد نیاز به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اذعان داشت: از همه امکانات موجود برای بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان کنگان و منطقه عسلویه استفاده می‌کنیم.