- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقلال،پرسپولیس وسپاهان مدعیان لیگ امسال

پیشکسوت و مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که تیم های استقلال، پرسپولیس وسپاهان مثلت مدعیان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران را تشکیل می دهند.



””مجید نامجومطلق”” افزود: البته با آغاز رقابت های لیگ برتر تیم هایی از جمله تراکتورسازی تبریز نیز می توانند با کسب نتایج مطلوب به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند.

  وی در خصوص تیم استقلال گفت: این تیم فصل گذشته بازیکنان خوبی در اختیار داشت و با حفظ اکثر این بازیکنان و پوشش نقاط ضعف و جذب چند بازیکن مناسب، تیمی قدرتمند را راهی لیگ دوازدهم خواهد کرد.

  مربی اسبق تیم استقلال با بیان اینکه آبی پوشان فصل گذشته درخط دفاع با مشکلاتی مواجه بودند، افزود:جذب ””امیرحسین صادقی”” وتمدید قرارداد ””پژمان منتظری”” و ””حنیف عمران زاده”” این مشکلات را تا حدود زیادی رفع کرده است.

  نامجومطلق با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد ””خسرو حیدری”” و ””پژمان منتظری”” با تیم استقلال اظهارامیدواری کرد: کادر فنی آبی پوشان، با استفاده ازبازیکنان تخصصی درجناح چپ خط دفاعی و میانی بتواند این جناح را نیز ترمیم کند.

  وی اضافه کرد:””امین منوچهری””هم با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند کمک شایانی به خط حمله تیم استقلال بکند.

  مربی اسبق تیم استقلال تصریح کرد: اگر آبی پوشان می خواهند امسال علاوه بر لیگ برتر باشگاه های ایران، در لیگ قهرمانان آسیا نیز مدعی باشند باید بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین تفاوت زیادی نباشد،چرا که مصدومیت جزیی ازفوتبال است ونباید مشکلات سال گذشته گریبانگیر استقلال شود.

  نامجومطلق با بیان اینکه نباید تیم های استقلال و پرسپولیس را در نقل و انتقالات با یکدیگر مقایسه کرد، افزود: پرسپولیس فصل گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد، از این رو نیاز به خاته تکانی داشت اما تیم استقلال بازیکنان خوبی در اختیار داشت و باید چارچوب تیمی آبی پوشان حفظ می شد.

  بازیکن اسبق تیم پرسپولیس افزود: سرخ پوشان امسال بازیکنان مطرحی جذب کرده اند و به طور حتم جزو مدعیان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران خواهند بود.