- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

به خاطر کریمی شماره ۸۵ را می‌پوشم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد داخلی با این تیم از علاقه‌اش به پیراهن شماره ۸ و ۵ خبر داد و گفت: شاید در این فصل پیراهن شماره ۸۵ را بر تن کنم.



 روبرتو سوسا هافبک دفاعی جدید تیم فوتبال پرسپولیس که امروز با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد، فردا بعد از دریافت جواب تست پزشکی از فدراسیون فوتبال، قراردادش را در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد کرد.


 روبرتو سوسا پس از عقد قرارداد داخلی با باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم به ایران و پرسپولیس آمدم، احساس خیلی خوبی از حضور در ایران دارم زیرا پیشنهاد بسیار مناسبی به من ارائه شد و از آنجا باشگاه پرسپولیس، باشگاه بزرگی است قبول کردم به این تیم بپیوندم.


 وی در مورد شناختش از پرسپولیس اضافه کرد: وقتی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شدم در مورد باشگاه تحقیق کردم. تمام تلاشم را به کار می‌بندم که بالاترین کارایی را برای باشگاه به نمایش بگذارم.


 هافبک جدید پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه در چند سال گذشته در هافبک دفاعی مشکلاتی داشته است، افزود: من با تمام توان در پستی که بازی می‌کنم، به میدان می‌روم و تلاش مضاعفی انجام می‌دهم تا پرسپولیس از این ناحیه دچار مشکل نشود.


 سوسا در مورد اینکه فیزیک بدنی‌اش به این پست نمی‌خورد، اظهار داشت: ماکه‌له‌له و دونگا از نفرات مطرح این پست هستند اما شاید فیزیک بدنی مناسبی نداشتند. من هم هافبکی دونده هستم و در ۹۰ دقیقه کم نمی‌آورم، همه فضاها را می پوشانم و تلاش می‌کنم تیم به مشکل نخورد.


 وی در مورد اینکه با چه پیراهنی در مسابقات فصل آینده به میدان می‌رود، تصریح کرد: من به شماره ۸ علاقه خاصی دارم اما این پیراهن متعلق به یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس است. شماره ۵ را هم دوست دارم که انگار به بازیکن دیگری داده شده است، به همین دلیل شاید شماره ۸۵ را پوشیدم. البته اگه اجازه ندهند، شماره دیگری را برتن خواهم کرد.


 سوسا در پایان در مورد اینکه شباهت چهر‌ه‌ای با دکو هافبک پیشین تیم ملی پرتغال دارد، گفت: خیلی‌ها به من این مسئله را می‌گویند و شما نخستین نفر نیستید اما من روبرتو سوسا و مانند خودم بازی می‌کنم.