- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کفاشیان: پیشنهاد‌های ایران مورد تصویب قرار گرفت

رئیس فدراسیون فوتبال از تصویب پیشنهاد‌های ایران در اجلاس کشورهای غرب آسیا خبر داد.


 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان که به منظور حضور در نشست هیئت رئیسه کشورهای غرب آسیا و مجمع سالیانه غرب آسیا به اردن سفر کرده بود گفت: امروز دو نشست برگزار شد که در خصوص مسائل مختلف فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال بحث‌هایی مطرح شد. اولین نشست هیئت رئیسه کشورهای غرب آسیا بعد از افزایش کشورها که به تعداد ۱۳ رسید، برگزار شد و دو کشور  قطر و یمن در این نشست شرکت نکردند. در ابتدای جلسه بن علی-نایب رئیس فیفا و رئیس فدراسیون غرب آسیا ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط فدراسیون غرب آسیا را ارائه کرد و از تیم ملی فوتسال بانوان ایران که عنوان قهرمانی در بحرین را کسب کرده و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی غرب آسیا در ارومیه تقدیر و تشکر کرد.


 وی ادامه داد: طبق اعلام بن علی قرار است رقابت‌های زیر ۱۶ سال غرب آسیا در قسمت آقایان و بانوان نیز برگزار شود که کشور عراق آمادگی خود را برای میزبانی این پیکارها بر عهده گرفت اما تصمیم نهایی در خصوص میزبانی بعدا اعلام می‌شود. همچنین در خصوص اساسنامه پیشنهادی نیز مطالبی مطرح و مشکلاتی که در آن بود حل شد و در نهایت مورد تصویب اعضا قرار گرفت.


 رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دومین نشست مربوط به مجمع فدراسیون غرب آسیا بود که با حضور سه ناظر از عمان، عراق و امارات برگزار شد.ابتدا اساسنامه پیشنهادی ،بودجه سال ۲۰۱۲، گزارش مالی  و همچنین بودجه ۲۰۱۳ مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گرفت و در نهایت تصویب شد. در این نشست پیشنهاد دادم تا رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در رشته فوتبال ساحلی برگزار شود که با استقبال حاضرین رو به رو شد و در نهایت مورد تصویب اعضا قرار گرفت. دومین پیشنهادی توسط ایران داده شد برگزاری دوره آموزشی برای مربیان و داوران ۶ ماه قبل از مسابقات بود که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.قرار است این دوره به میزبانی ایران برگزار شود.