- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اساسی عسلویه است

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اساسی عسلویه است.اسماعیلی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و باید توجه بیشتری به مناطق مختلف این شهرستان شود.

وی افزود: تلاش زیادی در سال جاری برای اعتلای شهرستان انجام داده‌ایم و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های خوبی در این منطقه هستیم که امیدواریم تداوم داشته باشد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: شوراها در واقع جوهر مردم هستند و همه شوراها و اعضای آنها مشاورین امین مسئولین هستند و باید از این عزیزان استفاده شود.

اسماعیلی از شوراها خواست با توجه به ظرفیت خوبی که شوراها و دهیاری‌های سطح شهرستان از لحاظ مالی برخوردار هستند از این ظرفیت برای رفاه هر چه بهتر مردم استفاده کنند.

فرماندار عسلویه گفت: شورای مشورتی بین شوراها و مسئولین برای حل مسائل و مشکلات مردم و استفاده از ظرفیت شوراها به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی به سفر اخیر رئیس قوه مقننه، وزیر نفت و همچنین استاندار بوشهر به عسلویه اشاره کرد و افزود: سفر مسئولین بلند پایه کشور به عسلویه خود غنیمتی است که باید از حضور این عزیزان استفاده کافی را ببریم.

وی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان اولویت اساسی عسلویه نام برد و اظهار داشت: امسال تمرکز خود را بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرده‌ایم و باید در این مسیر همه کمک کنند.

اعضای شوراهای روستاهای عسلویه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.