- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نگران آلوده شدن به کرونا هستیم

“عسلویه نیوز” کارگران پارس جنوبی از سیستم حضور و غیاب انگشتی در ورودی‌های پالایشگاه‌ها انتقاد دارند و می‌گویند: کارگران در معرض خطر قرار می‌گیرند. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” و به نقل از ایلنا، استان بوشهر یکی از استان‌هایی است که وضعیت قرمز دارد؛ آمار کرونا در این استان بالاست ولی همچنان کارگران در پروژه‌های عسلویه و کنگان بعضاً بدون رعایت اصول ایمنی و در تراکم بالا مشغول به فعالیت هستند.

این کارگران که پیش از این نیز از شیفتی نشدن فعالیت‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتقاد داشتند؛ حالا می‌گویند: از چند روز گذشته برخی پالایشگاه‌ها مجددا ثبت حضور و غیاب به وسیله‌ی اثر انگشت را اجباری کرده‌اند و تصمیم بر این است که همه‌ی پالایشگاه‌ها این کار را انجام دهند. این وضعیت از دو جنبه قابل بررسی است یکی صفوف به هم فشرده پرسنل جهت ورود و خروج و دوم لمس نقطه آلوده جهت ثبت اثر انگشت که بسیار خطرناک است.

کارگران با ابراز نگرانی نسبت به سلامتی خود و خانواده‌هایشان می‌گویند: در برخی پالایشگاه‌ها، کارفرمایان به خصوص کارفرمایان پیمانکاری جوری عمل می‌کنند که انگار هیچ خبری نیست و خطر کرونا کارگران را تهدید نمی‌کند!

🌐 با عسلویه نیوز همراه باشید.

https://t.me/assaluyehnews [2]