- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مصلای بزرگ شبانکاره نیمه کاره رها شده است

امام جمعه شبانکاره گفت: بیش از ۴ میلیارد ریال برای مصلای شبانکاره هزینه شده اما این طرح مهم نیمه‌کاره رها شده است.

خبرگزاری فارس: مصلای بزرگ شبانکاره نیمه کاره رها شده است

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی یکی از نیازهای اساسی شبانکاره است و از تمام مدیران اجرایی می‌خواهیم به این مدیر توجه داشته باشند.

امام جمعه شبانکاره خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی شبانکاره در حوزه نیاز فضاهای فرهنگی و مذهبی احداث مصلی نماز جمعه شبانکاره است و با تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرای این طرح می‌توان زمینه تسریع در اجرای آن را به وجود آورد.

حمادی اذعان کرد: تا کنون بالغ بر چهار میلیارد ریال برای احداث مصلی نماز جمعه شبانکاره هزینه شده، ولی هنوز این پروژه نیمه‌کاره رها شده و مسئولان باید با تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح مصلی نماز جمعه شبانکاره زمینه‌ساز تکمیل و توسعه این طرح شوند.

وی با انتقاد تغییر نام کتابخانه عمومی شهر شبانکاره عنوان کرد: کتابخانه عمومی شهر شبانکاره پیش از این به نام مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود و تغییر نام توسط مسئولان اقدام ناپسندی است که صورت پذیرفته است و این مسئله مورد انتقاد شدید بنده و شهروندان ولایت‌مدار شبانکاره‌ای است.

بخشدار شبانکاره در این نشست بیان کرد: توسعه و آبادانی بخش شبانکاره مهم‌ترین هدفی است که مدیران اجرایی شبانکاره در تمام پیگیری‌های خویش بر آن تاکید دارند و برای جذب اعتبارات به منظور توسعه عمرانی این بخش تلاش می‌کنند.

مختار چترسنجی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته و به حول و قوه الهی در سال جاری اعتبارات عمرانی شبانکاره نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.

چترسنجی با اشاره به رویکرد دولت در توسعه بخش کشاورزی گفت: جوانان جویای کار می‌توانند برای استفاده از تسهیلات موجود در بخش کشاورزی ثبت‌نام کنند و از ظرفیت‌های منطقه به‌ویژه سد رئیسعلی دلواری استفاده کنند.

وی متذکر شد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش شبانکاره موظف هستند به مناسبت ایام شعبانیه ادارات خود را آذین‌بندی کنند و از شهرداری شبانکاره می‌خواهیم نسبت به آذین‌بندی شهر اقدام کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره اذعان داشت: اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره رتبه دوم استانی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد: احداث و تکمیل خانه‌های عالم در بخش شبانکاره از مسائل ضروری است که از مدیران اجرایی بخش می‌خواهیم به آن توجه کنند.