- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دختر فراری شیشه زندگی‌ام را شکست

ارتباط زیاد همسرم با دختری که از خانه فرار کرده بود موجب گرایش همسرم به مصرف شیشه و نابودی زندگی مشترکمان شد.
هفته گذشته در دادگاه خانواده مجتمع قضایی شهید نیکبخت اصفهان پرونده خانمی در حال رسیدگی بود که همسرش درخواست جدایی داده بود در حالی که خود او باعث ایجاد شرایط غیر قابل تحمل برای این زن شده بود.
میترا.الف درباره حضور خود در دادگاه خانواده به خبرنگار ایمنا اینطور گفت: هم سن هستیم و در سن ۱۹ سالگی ازدواج کردیم و به لحاظ شرایط مالی در تمکن به سر می‌بردیم، درست از ۳ سال قبل از ازدواج با همسرم دوست بودم و این زمان برمیگردد به دوران دوم دبیرستان تا بعد از دیپلم، اما به هر تقدیر با هم ازدواج کردیم و زندگی بسیار خوب و مرفهی داشتیم.
وی ادامه داد: زندگی پر از نشاط و دوستی در ۹ سال اول زندگیمان ادامه داشت تا زمانی که پای زنان خیابانی به خانه ما باز شد. این اتفاق ۸ سال گذشته در پی آشنایی همسرم با یکی از این زنان آغاز شد که در نهایت منجر به ازدواج موقت او با این خانم و آغاز گرایش همسرم به اینگونه رفتارها. هر چند در این ۸ سال با وجود حضور همسر صیغه‌ای با مساله کنار آمده بودم و در کنار او زندگی می‌کردم، اما کمتر از ۲ سال پیش در جریان ارتباط همسرم با دختر ۲۰ ساله‌ای قرار گرفتم که از خانه فرار کرده بود و همسرم با هدف پناه دادن به او، این دختر را به منزل می‌آورد و در نتیجه ارتباط زیاد با این دختر، به شیشه گرایش پیدا کرد.
این زن در حالی که از ارایه درخواست طلاق به دادگاه خودداری کرده بود، گفت: الان یک سال و ۸ ماه است که همسرم شیشه مصرف می‌کند و به دلیل افزایش روابط نامشروع و عدم وجود امنیت برای فرزندانم، ۹ ماه است که از منزل خارج و در منزل پدرم سکونت دارم. با این وجود اصلا تمایلی به ارایه درخواست طلاق نداشتم و چون نمی خواستم حرمت همسرم در مقابل فرزندانم شکسته شود، براین اساس او ابتدا برای باز گرداندن من و در نهایت برای جدایی پا پیش گذاشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای رفع مشکل به مشاوره و روانشناس مراجعه کرده‌اید، بیان داشت: بله، اما روانشناس معتقد بود که همسرم به دلیل استفاده بیش از حد مواد مخدر صنعتی حالت پارانوئید پیدا کرده و بیرون آزار شده است.
میترا .الف در حالی که رضایت خاطری در وجود خود حس می‌کرد و لبخندی بر لب داشت، گفت: من خوشحالم که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن همسرم به کار گرفتم، اما در مدت اخیر به دلیل عدم تعادل روانی، بی‌خوابی و شکی که به همه چیز از جمله من داشت، به طوری که در کمد را باز می‌کرد و مدعی می‌شد کسی را در داخل کمد پنهان کرده‌ام و یا قبل از خروج از منزل از خانه فیلم برداری می‌کرد و مهم‌تر از همه، روابط نامشروعی که بسیار زیاد شده بود تا جایی که به داخل حریم خصوصی ما سرایت کرده بود، باعث شد من از منزل خارج شوم و سلامت و امنیت فرزندانم را تامین کنم.
وی درباره روند پرونده خود در دادگاه خانواده گفت: در حال حاضر در خواست نفقه خود و فرزندانم را داده‌ام و مهریه ۲۵۰ سکه را خواهانم که دادگاه حکم به تقسیط مهریه داده بود، اما به دلیل آگاهی از تمکن مالی اعتراض زدم که این مساله در حال پیگیری است، با این حال حدود ۱۰ روز گذشته همسرم درخواست طلاق داد و امروز برای رسیدگی به درخواست آخر همسرم در این دادگاه حضور دارم