- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۸٫۱ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان دشتستان هزینه شد

رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: ۸٫۱ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان دشتستان هزینه شد.

خبرگزاری فارس: 8.1 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان دشتستان هزینه شد

به گزارش “عسلویه نیوز” سید علی‌اکبر عدنانی در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفع نیاز و حمایت از اقشار نیازمند از مهم‌ترین ماموریت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است و در این زمینه کوشیده‌ایم تمام نیازهای مددجویان را شناسایی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که در سال‌های اخیر به منظور حمایت از اقشار نیازمند اقدامات ارزشمندی در آن صورت گرفته، حوزه مسکن است و سهم بالایی از مددجویان شهرستان دشتستان از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

عدنانی ادامه داد: رفع مشکلات موجود در حوزه مسکن از مسائل مهمی است که دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم به عنوان اهداف اساسی در دستور کار خویش قرار داده و کمیته امداد امام خمینی (ره) با رفع مشکل مسکن نیازمندان اقداماتی ارزشمند در این راستا انجام داده است.

وی با اشاره به آنکه خرید و تعمیر مسکن سیاست‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در رفع این مشکل است، اضافه کرد: در زمینه رفع مشکل مسکن مددجویان اقدامات جامعی صورت پذیرفته و خرید و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد از رویکردهای ارزشمند کمیته امداد به منظور رفع این مشکل بوده است.

این مسئول با تشریح عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه مسکن بیان داشت: در سال گذشته شاهد ارائه خدمات مسکن به ۴۵۱ مورد از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در نقاط مختلف شهرستان دشتستان بودیم و رضایت ایشان در حوزه مسکن را جلب کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان عنوان کرد: در یکسال اخیر شاهد هزینه‌کرد ۸٫۱ میلیارد ریال از اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در زمینه مسکن بوده‌ایم و این اعتبارات در عرصه‌های مختلف هزینه شده است.

عدنانی در توضیح سرفصل‌های توزیع این هزینه‌ها اذعان داشت: این اعتبارات در حوزه‌هایی همچون احداث مسکن شهری، تعمیرات کلی و جزئی، تکمیل و تعمیر و بهسازی

و… مسکن از سرفصل‌های ریاست جمهوری بوده و در سال جاری نیز تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.