- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کارگران خواستار پرداخت حقوق ۵ماهه خود شدند

“عسلویه نیوز” عصر روز گذشته بیش از ۴۵۰ نفر از کارگران شاغل در فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی با تجمع در مقابل درب شرکت خواستار مطالبات عقب افتاده خود شدند. [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” کارگران شرکت انرژی گستر (nicc) و بعضی از کارگران شرکت جهان پارس در فازهای ۲۰ و ۲۱ به تعهدات خود در قبال کارگران زحمتکش عمل ننموده و باعث تعطیلی پروژه و تجمع آنها در مقابل درب شرکت شدند بطوریکه کارگران بیش از ۵ ماه هیچگونه حقوقی دریافت نکرده اند.

در این رابطه یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” اظهار داشت: مسئولین شرکت انرژی گستر بیش از ۵ ماه از پرداخت حقوق ممانعت می کنند و هر ماه که می گذرد وعده ماه آینده را می دهند و این کار آنها بصورت یک بدعت درآمده است که همه این کارگران با تجمع خود در مقابل شرکت و تعطیلی پروژه ها امیدوار هستیم مسئولین شرکت فکر اساسی نسبت به پرداخت حق و حقوقمان بیاندیشند.

وی اضافه نمود: ما مسافتی طولانی را جهت اشتغال در عسلویه طی نموده ایم و خانواده های خود را چشم انتظار گذاشته ایم تا با ارسال مبلغی بتوانند مایحتاج زندگی را برای خود فراهم کنند که متاسفانه با این وضعی که پیش آمده حالا حالاها بایستی خانواده هایمان چشم انتظار باشند.