- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقبال پورشور جوانان از مسابقه بزرگ طناب کشی

“عسلویه نیوز” مسابقه بزرگ طناب کشی بمناسبت نیمه شعبان با حضور ورزشکاران و علاقمندان به این رشته در سالن ورزشی شهید رجایی عسلویه برگزار شد. [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان یک دوره مسابقه طناب کشی ویژه علاقمندان به این رشته و در وزن ۵۰۰ کیلوگرم توسط هیئت ورزشهای همگانی با همکاری امور ورزش سازمان منطقه وی‍ژه اقتصادی انرژی پارس، شهرداری و شورای اسلامی شهر عسلویه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات با حضور ۴ تیم و بصورت تک حذفی برگزار شد که در پایان تیم های پهلوان تختی بیدخون ، آتش نشانی عسلویه و صیادان عسلویه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

تیم پهلوان تختی بیدخون بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات با ترکیبی از آقایان جواد بیدخونی،محسن بیدخونی،فاضل بیدخونی،مجتبی صفری،رضا دریانورد،مصطفی صالح نیا به سرپرستی جواد بیدخونی و تیم نایب قهرمان را آقایان احمد سالمپور،حسین دریایی،حمید کریمی،احمد دریانورد،حسین گله داری،علی جاسم زاده،علی عبدالهی به سرپرستی سعید محمدی تشکیل می دادند.

بنابر این گزارش تیم داوری این مسابقات برعهده آقای وحید زمانی زاده داور برجسته ورزشهای همگانی در سطح منطقه بود که با تخصص و تجربه خود به نحو شایسته ای تمامی مسابقات را بدون هیچگونه ایرادی کنترل نمود.

در پایان از تیم های قهرمان و نایب قهرمان جوایزی از سوی امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نظر گرفته شد.

جهت دیدن تصاویر اینجا [2] را کلیک نمایید.