دستگیری عامل تجاوز به عنف کودکان در استان
تاريخ ارسال خبر : 4 جولای 2013 | ساعت 1:07 | کد خبر: 27532 | sv107 | چاپ این مطلب

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال چندین باند جرایم خشن در استان شناسایی و متلاشی شدند.thumb_zandani

 

عسلویه نیوز، سردار حیدر عباس زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: یکی از این باندها در شهرستان های دیر، دشتی و تنگستان فعالیت داشت که مخفیگاه سرباند آنها در استان های همجوار شناسایی و در درگیری مسلحانه دستگیر شد.

وی با بیان این که ۹ نفر از همدستان وی نیز دستگیر شده اند یادآورشد: اعضای این باند با سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، تیراندازی و رعب و وحشت باعث مشکلاتی برای مردم شهرستان های یادشده شده بودند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: یک باند شرارت دیگر نیز در قالب ۱۰ مجرم که حوزه فعالیت آنها در استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بود با هوشیاری عوامل این فرماندهی در دو عملیات جداگانه دستگیر و هفت فبضه سلاح جنگی نیز از آنها کشف شد.

عباس زاده ادامه داد: اعضای این باند ۹۹ فقره سرقت مسلحانه، تجاوز و سرقت به عنف و تیراندازی مرتکب شده بودند که پس از دستگیری به جرم ها اعتراف و صحنه ها نیز بازسازی شده است.

وی با اشاره به موج رضایت مندی مردم از دستگیری اعضای باندهای جرایم خشن در استان بوشهر گفت: یکی از قاتلان فراری در بندر گناوه که به اتفاق برادر و پدر خود باند خانوادگی تشکیل داده بودند نیز به همراه دو قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی دستگیر شدند.

عباس زاده افزود: همچنین یکی از قاتلان فراری در بخش شبانکاره نیز که مخفیگاهش در استان های فارس و کهگلویه و بویراحمد بود در یک عملیات هماهنگ در صفاشهر استان فارس دستگیر شد.

وی بیان کرد: افزون بر این عاملان سرقت بانک ملی شبانکاره و پست بانک خلیفه شهرستان دشتستان مربوط به سال های ۸۹ و ۹۰ نیز در یک ماه اخیر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همچنین یک شرور فراری که در شهرستان های دشتستان و بوشهر اقدام به شش مورد تجاوز به عنف افراد خردسال ۹ تا ۱۱ سال کرده بود نیز دستگیر شده است.

عباس زاده افزود: پلیس استان بوشهر در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در کشف جرایم خشن رشد عملکرد ۱۲۰درصدی دارد.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت امکانات و نیروی انسانی اما با گشت زنی هدفمند و هوشمند، پلیس استان بوشهراقدام های خوبی در زمینه کاهش سرقت انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بااشاره به نقش مشارکت مردم در کاهش سرقت ها گفت: بخش خصوصی باید اعتبار مورد نیاز برای نگهبانی و حراست از سرمایه گذاری ها را در هزینه ها پیش بینی کند.

عباس زاده یادآورشد: میانگین کشف سرقت در سه ماه نخست امسال در شهرستان های مختلف استان بوشهر ۸۲ درصد است.

وی کاهش ۵۰درصدی وقوع قتل در استان بوشهر را یادآورشد و گفت: افرایش ۱۴۰درصدی کشف سرقت به عنف، ۳۲درصدی کشف سرقت منازل، ۱۵۰درصدی کشف سرقت مغازه، ۴۷درصدی کشف سرقت های عام و ۹۰درصدی کشف تیراندازی از دیگر موفقیت های پلیس استان بوشهر در سه ماه امسال است


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ