- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شبیه‌ترین مرد به همینگوی انتخاب شد + عکس

رستوران‌دار اهل ایالت ماسا‌چوست آمریکا، در مسابقه شبیه‌ترین فرد به ارنست همینگوی نویسنده سرشناس قرن بیستم، به عنوان شبیه‌ترین چهره انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: شبیه‌ترین مرد به همینگوی انتخاب شد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هافینگتون پست، رستوران‌دار اهل ایالت ماسا‌چوست آمریکا، در مسابقه شبیه‌ترین فرد به ارنست همینگوی نویسنده سرشناس قرن بیستم، به عنوان شبیه‌ترین چهره انتخاب شد.

در این مسابقه که ۸۶ نفر شرکت کرده بودند ریچارد کوستییا که در ماساچوست به رستوران داری مشغول است، به عنوان شبیه‌ترین فرد به همینگوی شناخته شد. با این انتخاب، وی به دور مقدماتی جشنواره شبیه‌ترین فرد به همینگوی که در جزیره کی‌وست(در ۹۰ مایلی کوبا) برگزار می‌شود، خواهد رفت.

جشنواره شبیه‌ترین فرد به ارنست همینگوی هر ساله از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ جولای در جزیره کی‌وست  برگزار می‌شود. این جشنواره از سال ۱۹۸۱ در این شهر برگزار می‌شود. در سال ۲۰۰۶ این محل به فهرست مکان‌های تاریخی آمریکا ثبت شد. این مکان همچنین محل فیلمبرداری فیلم «همشهری کین» نیز بوده است.

در این جشن افرادی که به ارنست همینگوی شباهت داشتند در کنار یکدیگر جمع شدند و گروه داوری شبیه‌ترین فرد را انتخاب می‌کند. در ادامه عکس‌هایی از جشنواره ۲۰۱۱ را از نظر می‌گذرانید.