- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

درگیری درفرودگاه سرمربی پرسپولیس را فراری داد

برخی از هواداران با پلاکاردهایی که به زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود، به استقبال خوزه مانوئل در فرودگاه رفتند.


خوزه مانوئل، سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس بعد از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران شد. که حاشیه‌های حضور این مربی پرتغالی را می‌خوانیم.


* حدود ۱۰۰ هوادار با در دست داشتن دسته گل‌ و پلاکاردهای خوش‌آمدگویی که به ۲ زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود به استقبال از خوزه مانوئل رفتند.


* در کنار لیدرهای پرسپولیس برخی از هواداران نیز با  پوشیدن کاورهایی که بر روی آن نوشته بود طوفان سرخ کامل شد، در انتظار سرمربی پرتغالی سرخ‌پوشان بودند.


* برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز برای استقبال از خوزه مانوئل به فرودگاه امام(ره) رفتند.


* حدود ۲۰ خبرنگار تصویری و نوشتاری و عکاس ورود خوزه مانوئل به ایران را با حضور در فرودگاه مهرآباد تحت پوشش خبری قرار دادند.


* نکته جالب این بود که خوزه مانوئل ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد وارد ایران شد. وی ابتدا به قسمت CIP فرودگاه رفت و سپس خود را آماده کرد از پله‌های فرودگاه پایین بیاید اما این مربی هنگامی که قصد پایین آمدن را داشت ناگهان در اتفاقی عجیب درگیری شدیدی بین عکاسان و ماموران حراست فرودگاه امام خمینی پیش آمد که باعث تعجب خوزه مانوئل شد. سپس این مربی سریعا مسیر خود را عوض کرد و دوباره به سالن بالا برگشت. پس از گذشت ساعاتی خوزه مانوئل از درب دیگری از فرودگاه خارج و به محل اسکانش برده شد.


* ۲ دستیار خارجی خوزه مانوئل نیز همراه او به ایران آمده بودند.


* خوزه مانوئل قرار است امروز در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس شرکت کند.


 این مربی با عقد قرارداد دو ساله سکان هدایت قرمزپوشان را برعهده گرفته است.