- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گرانترین قرارداد در تاریخ باشگاه های عربی

قرارداد ‘یوسف المساکنی’ تونسی با باشگاه ‘لخویا’ قطر به عنوان گرانترین قرارداد تاریخ باشگاه های عربی امضا شد.


       این قرارداد که پس از قرارداد ”حاتم الطرابلسی” با باشگاه ”آژاکس آمستردام” هلند بزرگترین قرارداد تاریخ باشگاه های تونس و کشورهای عربی است انعکاس وسیعی در کشورهای عربی داشته است.


مدیر برنامه های ”المساکنی” در گفت و گو با رادیو موزاییک تونس اعلام کرد: این قرارداد به مدت چهار فصل و نیم و به مبلغ ۱۵ میلیون دلار بسته شده است.


”خالد القصبی” با اشاره اینکه ارزش فنی این بازیکن دلیل مبلغ بالای قرارداد است، افزود: باشگاه ”مونت پولیه” فرانسه آخرین باشگاهی بود که المساکنی پیش از پیوستن به لخویا با آن مذاکره کرده بود.


وی اظهار داشت: این قرارداد واقعا یک قرارداد تاریخی است و پیش از این سابقه نداشت که یک بازیکن عرب با پیوستن به یک باشگاه عربی چنین مبلغی دریافت کند.


القصبی بیان کرد: ۲۰ درصد از این قرارداد به باشگاه ”الملعب” تونس به عنوان باشگاه اصلی بازیکن، شش میلیون دلار به باشگاه ورزشی ”الترجی” یعنی باشگاه کنونی وی پرداخت می شود و بقیه مبلغ سهم خود بازیکن است.


رییس بخش فوتبال باشگاه لخویا نیز در گفتگو با رادیو موزاییک گفت: با وجود درخواست های دیگری از سوی برخی باشگاه های اروپایی ما مجبور بودیم با این مبلغ این بازیکن را در اختیار بگیریم.


”بلال ولید” افزود: ما این بازیکن را از مدت ها قبل به خصوص هنگامی که با تیم ملی تونس در جام ملت های آفریقا بازی می کرد زیر نظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که او یک بازیکن نخبه است و می تواند هنر بیشتری از خود نشان دهد.